Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@04:30:34 GMT

خبر باورنکردنی؛ رونالدو از رئال مادرید جدا می شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۷۳۹۵

خبر باورنکردنی؛ رونالدو از رئال مادرید جدا می شود

کریستیانو رونالدو دقایقی پس از قهرمانی سیزدهم رئال مادرید در چمپیونزلیگ از جدایی احتمالی اش خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال امشب با برتری 3-1 بر لیورپول موفق شد برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی را از ان خود کند اما تنها دقایقی پس از بالا بردن جام توسط راموس، رونالدو کام هواداران را تلخ کرد. رونالدو که در تمام طول فصل زمزمه هایی مبنی بر جدایی اش از رئال شنیده می شد، سرانجام تایید کرد که جدایی اش قریب الوقوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او به بی این اسپورتس گفت:« مهم کسب پیروزی بود و وارد شدن به تاریخ. باید رو به جلو حرکت کرد.»

ادامه این روند با شما یا بدون شما:« الان باید شادی کرد و لذت برد. در روزهای آینده پاسخی روشن به هواداران خواهم داد که همیشه در کنار من بودند. سال های خوبی در رئال داشتم.» 

حرف ها بوی جدایی می دهد:« در روزهای آینده شفاف سازی خواهم کرد. الان باید شادی کنیم. آینده هیچ بازیکنی به اهمیت جشن قهرمانی نیست. ما تاریخ سازی کردیم.»

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار باورنکردنی ستاره رئال: با او نمی‌بازید!

به گزارش "ورزش سه"، شوامنی پس از پیوستن به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال گذشته خیلی زود توانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به دست آورد و به بازیکن محبوبی برای هواداران این تیم هم تبدیل شود. 

این بازیکن در طول این مدت نشان داد که شایستگی حضور در ترکیب رئال و جانشینی خط میانی رویایی این تیم که نقش مهمی را در افتخارات به دست آمده چند سال اخیر آنها ایفا کرده بود دارد و البته از این مهارت هم برخوردار است که بتواند در پست‌های متفاوتی به میدان برود. 

اما آمار جالبی که در این فصل برای این ستاره فرانسوی به ثبت رسیده است در واقع جایگاه و ارزش حضور او در ترکیب رئال را به خوبی نشان می‎‌دهد. رئال هرگز در دیدارهایی که شوامنی در ترکیبش به میدان رفته در این فصل شکست نخورده است. 

این اتفاق بسیار مهم و خوبی برای شوامنی است که نشان می‌دهد ترکیب این تیم وابستگی بسیاری در زمین به او دارد و او هم توانسته است به خوبی از پس وظایفی که بر عهده‌اش قرار گرفته بربیاید و جواب اعتماد آنچلوتی را به بهترین شکل ممکن بدهد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو
  • بارسا مدعی نایب قهرمانی شد
  • اشرف حکیمی: می‌خواهم اولین قهرمانی پاری سن ژرمن در اروپا با من باشد
  • آمار باورنکردنی ستاره رئال: با او نمی‌بازید!
  • خیرونا رسما از رقابت با رئال بر سر قهرمانی لالیگا کنار کشید + فیلم
  • اولین روز کریستیانو رونالدو در مادرید / فیلم
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی؛ آتش‌بازی کهکشانی‌ها با درخشش وینی
  • رئال مادرید با دبل وینیسیوس یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد
  • امباپه هرگز به این تیم نمی‌رود: خیلی سرده!‏
  • امباپه به پی‌اس‌جی قول داد