Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@02:33:41 GMT

نکاتي براي خريد کفش تابستاني

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۷۷۷۷

نکاتي براي خريد کفش تابستاني

خبرگزاري آريا -

کفي کفش بايد با سبکي و نازکي، سلامت پا را نيز حفظ کند
هوا با نشان دادن روي گرم خود در آخرين ماه بهار همه را وادار به تجهيز براي روزهاي داغ تابستان کرده است. اين تجهيز طبق معمول هر سال از خريد لباس هاي نازک تر و روشن آغاز مي شود و تا کفش‌ و صندل هاي خنک و رنگي ادامه پيدا مي کند.
در اين ميان انتخاب يک کفش تابستاني راحت و کارا کمي سخت تر از ساير پوشاک است؛ کفشي که سبک، نرم، راحت و خنک باشد و کفي آن همزمان با سبکي و نازکي، سلامت پا را نيز حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ما براي انتخاب يک کفش تابستاني مناسب پنج نکته را براي شما گردآوري کرده‌ايم که اميدواريم در خريد کفش امسال به کارتان بيايد.
به کيفيت کفش فکر کنيد
مهم است که کفش تابستاني خود را با چه کيفيتي مي خريد. اين تصور که با پيش فرض خريد يک کفش ارزان به سراغ هر نوع فلت و يا صندل برويد، اشتباه است. درست است که کفش هاي تابستاني به ظاهر کوچک، سبک و ارزان مي آيند اما اشتباه در انتخاب کيفيت مناسب به سلامت پاي شما به شدت آسيب مي زند. اين کفش ها به دليل برش هاي خاص و کفي هاي نازک به صورت عادي امکان آسيب رساندن به پا را دارند پس بيش از اهميت به شکل و شمايل و رنگ و قيمت آنها به کيفيت شان فکر کنيد.

بيش از اهميت به شکل و شمايل و رنگ و قيمت کفش هاي تابستاني به کيفيت شان فکر کنيد
سبک و راحت انتخاب کنيد
تابستان مترادف است با پياده روي زياد. اين يعني شما بايد کفشي را انتخاب کنيد که وزن زيادي نداشته باشد و شما را در پياده روي هاي طولاني مدت آزار ندهد. به اين موضوع خاصيت ارتجاعي و کششي رويه و کفي را نيز اضافه کنيد. به عنوان مثال در اين مورد کفش هايي با کفي چرم مصنوعي و يا رويه ي پارچه‌ اي مي تواند انتخابي مناسب باشد. همچنين به اين موضوع توجه کنيد که بايد کفش خود را با نيم تا يک شماره بزرگتر از سايز عادي خود انتخاب کنيد تا ورم عادي پا در فصل تابستان و نيز ورم آن بعد از يک پياده روي در گرما را تاب بياورد.

کفش هايي با کفي چرم مصنوعي و يا رويه ي پارچه‌ اي مي تواند انتخابي مناسب باشد
به تنفس پاي خود اهميت بدهيد
تنها موضوع مهم در انتخاب کفش تابستاني اين نيست که بخشي از رويه ي آن باز باشد و يا بند داشته باشد، هرچند که رويه ي کفشي که انتخاب مي کنيد، بسيار کم حجم و کوچک باشد اما باز هم جنس پارچه ي به کار رفته در آن اهميت دارد. يک بند پلاستيکي که به پاي شما مي چسبد و يا رويه‌ي کوچکي که باعث مي شود پاي شما در همان نقطه مقدار بسيار زيادي عرق کند، انتخاب خوبي نيست. اين انتخاب شماست که مي خواهيد با کفش تابستاني جوراب به پا داشته باشيد و يا خير اما به اين موضوع توجه کنيد که رويه ي کفش بايد در همان قسمت هاي محدود نيز به پا اجازه ي تنفس بدهد.
در انتخاب رنگ دقت کنيد
مهم است که کفش تابستاني خود را با چه لباسي هماهنگ مي کنيد. ممکن است زيبايي و يا زرق و برق يک کفش تابستاني شما را مجذوب خود کند اما بعد از آنکه آن را تحويل گرفتيد به اين موضوع فکر کنيد که چگونه آن را با لباس هاي تابستاني هميشگي تان ست کنيد. اگر عادت داريد در تابستان لباس هاي سفيد و يا بسيار کم رنگ بپوشيد مي توانيد در انتخاب رنگ کفش خود آزادانه تر عمل کنيد. اما اگر به يک طيف رنگ مانند آبي و يا سبز تمايل داريد، کمي بيشتر تأمل کنيد. همچنين مي توانيد از رنگ هاي خنثي براي همراهي با انواع لباس ها استفاده کنيد.

کفش تابستاني خود را با چه لباسي هماهنگ مي کنيد
جسورانه انتخاب کنيد
در انتخاب کفش تابستاني هراس نداشته باشيد. ممکن است اهل پوشيدن کفش هاي باز نباشيد و براي تابستان به يک جفت فلت آن هم با اکراه بسنده کنيد. اما پيشنهاد مي کنيم تابستان امسال کمي جسورانه از انتخاب هاي سنتي و هميشگي خود فاصله بگيريد و يک صندل زيبا بخريد. چنين انتخابي تيپ ظاهري شما را تا اندازه ي زيادي تغيير خواهد داد. در هر حال کفش هاي تابستاني بيش از کفش هاي فصل زمستان که در گل و لاي فرو مي روند خود را نشان مي دهند.

در انتخاب کفش تابستاني هراس نداشته باشيد
منبع : blog.bamilo.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به گزارش ایسنا و به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902658

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها