Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@18:14:10 GMT

دلیل موجه برانکو برای نخواستن یک پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۷۸۱۰

 در سال‌های اخیر اخبار متنوعی در خصوص قلیان کشیدن فوتبالیست‌ها به گوش می‌رسد و این پدیده هر روز گسترده‌تر می‌شود. متأسفانه تذکرات فدراسیون، کمیته اخلاق و باشگاه‌ها نیز باعث نشد استعمال قلیان توسط فوتبالیست‌ها متوقف شود. تصاویر ستاره‌های فوتبال در حال کشیدن قلیان هم بارها در فضای مجازی منتشر شده است. بالطبع چنین اتفاقاتی در فوتبال حرفه‌ای با واکنش منفی هواداران و مردم روبه‌رو شده است اما فایده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتار غیر حرفه‌ای نظیر استعمال قلیان به دور از شأن یک فوتبالیست حرفه‌ای است و در عرصه ورزش جایگاهی ندارد. به همین دلیل برانکو تصمیم گرفته یک بازیکن را به خاطر استعمال قلیان اخراج کند. برانکو معتقد است این فوتبالیست باعث گمراهی و شب‌زنده‌داری یک بازیکن آینده‌دار دیگر در پرسپولیس است و کنار گذاشتن این آقا می‌تواند کمک‌حال این جوان باشد. البته باشگاه پرسپولیس هنوز با نظر برانکو برای جواب کردن این بازیکن موافقت نکرده است اما به نظر می‌رسد مرد کروات روی حرف خود جدی باشد.

راستی اشتباه هم نکنید، اسم این بازیکن محسن مسلمان نیست! مسلمان ظاهراً با سپاهان اصفهان تمام کرده و خودش دیگر تمایلی به ادامه همکاری با برانکو ندارد اما فوتبالیست قصه ما یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد؛ اتفاقاً قرارداد سنگینی هم دارد و می‌خواهد برای وصول آن در پرسپولیس بماند. با این حال اگر آقای X مشتری دست به نقدی پیدا کند باشگاه هم بدش نمی‌آید او را جواب کند چون در پرسپولیس جواب نداده است!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قلیان اخلاق فوتبال فضای مجازی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس مسلمان اصفهان پرسپولیس قلیان برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد

رامین رضاییان با دریافت چهارمین کارت زرد خود در دیدار برابر ملوان، فرصت حضور در دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که تیم‌های ملوان و سپاهان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند، رامین رضائیان در واپسین دقایق نیمه نخست، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی با پرسپولیس محروم شود.

با این شرایط رضائیان در دیدار مهم سپاهان و پرسپولیس نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. طلایی‌پوشان اصفهانی که شرایط خوبی ندارند به دنبال خروج از بحران هستند و کادر فنی این تیم درصدد است تا مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای قابل قبول بگیرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!