Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ، مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به وقوع سیل در ساعت 20 شب گذشته در روستای اندآباد مسیر نیک پی به ماهنشان سیل جان یک تن را گرفت.

 کرامتی افزود:راننده یک دستگاه خودروی پژو بدون توجه به هشدارهای داده شده در مسیر سیل در حرکت بوده که آب خودروی سواری را با خود برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این خودرو 3 سرنشین داشته است گفت: نخستین سرنشین این خودرو فردی 45 ساله در ساعت 13 دقیقه بامداد در 4 کیلومتری رودخانه زنده پیدا و به بیمارستان اعزام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: یک نوجوان 15 ساله دیگر سرنشین این خودرو هم با تلاش اهالی منطقه ساعت 1 و 17 دقیقه پیدا شد که متاسفانه فوت کرد است.

کرامتی افزود: تلاش نیروهای امدادی واهالی منطقه برای پیداکردن سرنشین سوم این خودرو سواری ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سیل فوت یک نفر رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.
وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.
فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

کد خبر 846732 برچسب‌ها خبر ویژه فراجا بندرعباس- استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  •  سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر