Web Analytics Made Easy - Statcounter

نطنز-مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: واژگونی پراید در آزادراه کاشان-نطنز ورودی بادرود منجر به مصدومیت دو نفر شد.

حسین مخلصی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: بر اثر بی احتیاطی و واژگون شدن یک دستگاه خودرو پراید در آزاد راه کاشان-نطنز ورودی بادرود دو تن از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: به محض اطلاع با سامانه 115 مرکز اورژانس شهرستان،اکیپی از ماموران اورژانس و امداد و نجات هلال احمر در صحنه حاضر شدن و ضمن اقدامات اولیه پیش بیمارستانی مصدومان را جهت درمان تکمیلی به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل کردند.

به گزارش ایمنا، علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بادرود تصادفات رانندگی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۷ نفر در واژگونی جداگانه دو خودرو در استان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: ساعت ۱۰:۴۷ دقیقه صبح امروز در محور چالدران به خوی ،سواری سمند از جاده منحرف و به دره سقوط کرد و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات قره چی بلاغی چالدران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۴ مصدوم داشت که بعد از رهاسازی ، انجام اقدامات اولیه و انتقال از دره به سطح، به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساعت ۱۰:۵۹ دقیقه نیز در محور مرگنلر به ماکو (روبروی شهرک صنعتی شوط) سواری پژو پارس از جاده منحرف و واژگون شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی اظهار کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897481

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • مصدومیت ۷ نفر در واژگونی جداگانه دو خودرو در استان آذربایجان‌غربی
  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت