Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به سوی جام جهانی رهسپار شد البته ملی‌پوشان قبل از آغاز جام جهانی سه بازی تدارکاتی خواهند داشت که در حال حاضر خبر می‌رسد بازی با یونان لغو شده است. ترکیه را می‌توان یکی از جدی‌ترین حریفان تدارکاتی تیم ملی در راه آماده‌سازی جام جهانی دانست. فوتبال ملی و باشگاهی ترکیه در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته با این حال این همسایه فوتبالی قدرتمند اکنون در جام جهانی حضور ندارد  ولی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم برتر دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مساله شاید اهمیت کار تیم ملی و کارلوس کی‌روش را آشکارتر کند. 

ملی پوشان ایرانی در جام جهانی حضور دارند که نه تنها ترکیه بلکه ایتالیا هم حضور ندارد! یوزپلنگان ایرانی البته در یکی از دشوارترین گروه‌های جام جهانی با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه هستند و حتی خوش‌بین‌ترین هوادار فوتبال ایران به صعود از این گروه فکر نمی‌کند اما کی‌روش در آخرین مصاحبه‌هایش ضمن اعلام خبر جدایی از تیم ملی ایران با اعتماد به نفس گفت که هدفش صعود از این گروه است!

ترکیه اکنون خودش را برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های اروپا آماده می‌کند، در بازی با ایران خیلی بی‌انگیزه نیست هرچند بازیکنان سرشناسی از جمله عبدالکادیر عمر و ولکان باباجان به دلیل مصدومیت شاید مقابل ایران غایب باشند. با این حال مسابقه ایران و ترکیه جذابیت زیادی برای فوتبالدوستان هر دو کشور دارد. 

لوچسکو سرمربی رومانیایی ترکیه نیز اعلام کرده از ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌اش مقابل ایران استفاده خواهد کرد و ایران حریفی جدی برای ترکیه خواهد بود.

نتیجه این مسابقه به هیچ عنوان برای تیم ملی و فوتبالدوستان ایرانی اهمیت ندارد و آنچه مهم است شیوه بازی تیم ملی است و اینکه کی‌روش در این مسابقه به خواسته‌های تاکتیکی‌اش برسد و بداند ملی‌پوشان ایران زیر فشار حملات حریف چه واکنشی از خود نشان خواهند داد. 

دیدار دو تیم ساعت ۲۲:۴۵ به وقت ایران آغاز می‌شود.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره

به گزارش همشهری آنلاین گریه‌های اخیر وینیسیوس قبل از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برزیل برابر اسپانیا واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

این بار نوبت به چیلاورت اسطوره فوتبال پاراگوئه رسید تا واکنش نشان دهد که البته او واکنشی متفاوت را از خود نشان داد و انگشت اتهام را به طرف وینیسیوس گرفت.

چیلاورت در پستی که منتشر کرد، نوشت: نخستین کسی که توهین می‌کند و به حریف حمله می‌کند خود.... است. از او نخواهید که متفاوت باشد. فوتبال برای مردان است.

وینیسیوس بارها در اسپانیا هدف شعارهای نژادپرستانه قرار گرفته است. رفتارهای او در زمین باعث شده در بیشتر ورزشگاه‌ها علیه او شعار سر داده شود و به نظر می‌رسد که او تنها در برنابئو محبوب است.

او در نشست خبری اخیر خود در حالی که اشک می ریخت از خبرنگاران خواست که درباره نژادپرستی از او سوال نکنند و به او اجازه دهند که تنها به فوتبال فکر کند.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال اسپانیا و برزیل در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. وینیسیوس ۷۰ دقیقه بازی کرد بدون آن بتواند گلی به ثمر برساند یا پاس گل بدهد.

کد خبر 840923 برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد
  • در انتظار برد تکراری