Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، رئیس جمهور کره جنوبی با اشاره به تاکيد سران دو کره بر عاري سازي شبه جزيره از تسليحات هسته‌اي اعلام کرد مقامات دو کره روز اول ژوئن دیدار می‌کنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، مون جائی این در نطقی تلویزیونی خطاب به مردم کره جنوبی درباره نشست دیروز با رهبر کره شمالی گفت:"ما در دیدار دیروز بر عاری سازی شبه جزیره کره از تسلیحات هسته‌ای تاکید کردیم و اینکه این مسئله و موضوع موفقیت نشست سران امریکا و کره شمالی، موضوعاتی نیست که اجازه بدهیم درباره آن‌ها شکست بخوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تلاش هایمان را برای این منظور صورت خواهیم داد و برای این منظور، موافقت کردیم اول ژوئن نشستی در سطح بالا داشته باشیم و بعد از آن، گفتگو‌هایی در حوزه امور صلیب سرخ و پیوستن خانواده‌های از هم جدا شده کره‌ای و دیگر مسائل نظامی داشته باشیم. "
وی در ادامه افزود:"هموطنان محترم! ما تا این اواخر در شرایط عدم قطعیت زندگی کرده ایم و این امر بر زندگی روزمره همه شهروندان تاثیر گذاشته است. اما حالا درحال تغییر دادن مسیر تاریخ هستیم. منطقه حائل بین دو کره که نماد تنش و تفرقه بود حالا به نماد صلح تبدیل شده است. ما این روند را تازه شروع کرده ایم. این شروع همانند شروع‌ها در گذشته نیست و شروعی کاملا جدید است. برای عاری سازی کامل شبه جزیره کره از تسلیحات هسته‌ای و برای رسیدن به صلح، بنده در مقام رئیس جمهور به همه وظایف و مسئولیت هایم عمل خواهم کرد و اطمینان حاصل خواهم کرد که در این مسیر به موفقیت برسم. امیدوارم شما در این مسیر با بنده همراه باشید. "

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تاکيد سران کره شبه جزيره تسليحات هسته اي آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد

حمید صفدری گفت: طرخ  احداث این دوربرگردان در راستای روان‌سازی ترافیک و حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش که یکی از مطالبات اصلی امام جمعه محترم مهرشهر و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه بوده اجرایی شده است.

صفدری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای دور زدن وسایل نقلیه در بریدگی معبر اصلی بلوار ارم جنب پارک هامون و همچنین دور برگردان خیابان زنبق، مبحث اصلاح هندسی این مسیر برای تسهیل در تردد خودروها مورد مطالعه کارشناسان این مجموعه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در بریدگی مذکور طرح دور برگردان شمال به شمال اجریی خواهد شد، افزود: این طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در معبر یاد شده را به همراه خواهد داشت.


این مسئول افزود: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارایه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.


صفدری افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می‌باشد، عملیات جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیر نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است