Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@15:26:34 GMT

۲۹ سال حبس بخاطر نقشه زوج شیاد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۹۴۰۶

رویداد۲۴-در این پرونده که در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد متهم مرد به اتهام آدم ربایی به 21 سال حبس و زن جوان که در این سناریو مشارکت داشت به 8 سال حبس محکوم شدند اما دادرسان دادگاه مرد جوانی را که به‌عنوان مأمور پلیس در این پرونده متهم بود تبرئه کردند.

ماجرای این خانه سیاه شهریور سال 95 در پی مراجعه مردجوانی به اداره پلیس قرچک فاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد در بازجویی به مأموران گفت: من از تجار بازار میوه و تره ‌بار هستم، روز قبل با خودروی شخصی‌ام در مسیر بازگشت به خانه‌ زن جوانی را کنار خیابان سوار کردم که ظاهراً در انتظار رسیدن تاکسی ایستاده بود. این زن لحظاتی بعد سر صحبت را باز کرد و گفت که اسمش پریسا است و به تنهایی زندگی می‌کند، او پیشنهاد دوستی داد که قبول کردم و بعد مرا به خانه‌اش دعوت کرد.

ساعت 10شب بود که وارد خانه‌اش شدم و در حال حرف زدن بودیم که ناگهان زنگ در خانه را زدند.پریسا گفت که برادرش به دیدن او آمده است، برای همین مرا در حمام خانه پنهان کرد. من داخل حمام بودم که صدای زن و مردی را شنیدم. آنها با پریسا شروع به دعوا کردند تا اینکه مردی جوان وارد حمام شد و مرا بشدت کتک زد. او و زنی که همراهش بود با من دعوا کردند که چرا بدون اجازه وارد خانه زن تنهایی شده‌ام و مرد گفت این زن خواهر اوست و تنها زندگی می‌کند.

من عذرخواهی کردم و خواستم خانه را ترک کنم که مرد جوان درخواست حق السکوت کرد. من مقداری پول در کارت عابربانکم داشتم که کارت را به همراه رمز آن در اختیار آن مرد گذاشتم. بعد با باجناقم تماس گرفتم و درخواست پول بیشتری کردم.

سپس مرد جوان را به در خانه باجناقم فرستادم و او با 14‌میلیون تومان پول برگشت. ساعت حدود یک‌ونیم شب بود که خواستم مرا رها کنند، اما قبول نکردند تا اینکه سند سیم‌کارتم را نیز به نام آنها زدم و بعد رهایم کردند.با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت تیمی از مأموران پلیس به دستور قاضی راهی خانه مورد نظر شدند. مأموران پلیس امنیت شرق تهران همزمان با ورود به خانه موفق شدند متهمان را هنگام تقسیم پول‌ها بازداشت کنند.

آنها در بررسی خانه متوجه شدند همه جای خانه مجهز به دوربین‌های مداربسته است. در جریان تحقیقات بعدی پلیس معلوم شد این افراد یک باند اخاذی تشکیل داده‌اند و از مردان فریب خورده پول می‌گیرند.

در بررسی‌های بعدی با صدور قرار منع تعقیب برای پریسا، زن و مرد جوان مجرم شناخته شدند و صبح دیروز قضات شعبه هفتم دادگاه کیفری این مرد جوان را به 21سال حبس و زن جوان همدستش را به 8سال حبس محکوم کردند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: اخاذی زوج شیاد مامور پلیس رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری

۲۸ فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از در ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر