Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:44:41 GMT

وقتی شبکه من و تو هم مسیح علی‌نژاد را قبول ندارد +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۹۵۶۳

وقتی شبکه من و تو هم مسیح علی‌نژاد را قبول ندارد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه قمی معروف به مسیح علی‌نژاد از محکومان فتنه 88 است که در این سال با همکاری دستگاه تبلیغاتی ملکه انگلستان و با اکانت" oxford girl" در شبکه اجتماعی توییتر علیه امنیت و منافع ملی کشورمان فعالیت می کرد.

چند سالی می‌شود که علی نژاد با همکاری سرویس‌های امنیتی کشورهای غربی و با راه اندازی کمپین‌هایی، عفت و حیای دختران و زنان کشورمان را هدف گرفته است تا با این کار در خیال باطلش به هدف شوم و دست نیافتنی خود و اربابانش یعنی براندازی نظام جمهوری اسلامی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌های اخیر اقدامات این فرد به قدری مضحک و تمسخرآمیز شده است که حتی طرفداران فرهنگ غربی هم آن را قبول ندارند. در یکی از برنامه‌های شبکه‌ی معاند و ضد ارزش "من‌ و تو"، صحبت از مسیح علینژاد  به میان آمد که در این بین شاهد بودیم که حتی اعضای این شبکه هم با رفتارهای سخیف او مخالف هستند. در ادامه بخشی از این برنامه‌ی شبکه "من و تو" را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

نظر عوامل شبکه من و تو درباره مسیح علی نژاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایهود باراک: نتانیاهو برده یهودیانِ نژادپرستِ معتقد به ظهور مسیح یهودیان از راه برپایی جنگ است (فیلم)

باراک معتقد است که این وزیران اعتقادات مذهبی افراطی دارند و به دنبال تحقق یک برنامه مسیحایی هستند. وی افزود: وزیران از نتانیاهو می‌خواهند که «کل خاورمیانه را شعله‌ور کند» تا ظهور مسیح را تسریع کند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اختلاف شدید باراك و اشكنازي بر سر حمله به ايران چگونه نتانیاهو نتوانست به ایران حمله کند؟

دیگر خبرها

  • نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • ایهود باراک: نتانیاهو برده یهودیانِ نژادپرستِ معتقد به ظهور مسیح یهودیان از راه برپایی جنگ است (فیلم)
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین