Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:22:54 GMT

توزیع ۱۰۰ بسته ارزاق بین نیازمندان هرمزگانی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۹۸۰۱

توزیع ۱۰۰ بسته ارزاق بین نیازمندان هرمزگانی

خبرگزاری شبستان: سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در هرمزگان از توزیع ۱۰۰ بسته ارزاق همزمان با شب میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع) در بین نیازمندان خبرداد.

ابوالقاسم جراره، سرپرست دفتر آستان قدس رضوی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد فرخنده کریم اهل بیت و در راستای عمل به سیره امام مجتبی(ع)، طرح توزیع بسته ارزاق بین نیازمندان در استان هرمزگان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سیره امام حسن(ع) الگوی دستگیری فقرا و نیازمندان است، افزود: دفتر آستان قدس رضوی استان هرمزگان با مشارکت خیرین نیک اندیش به منظور عمل به سیره کریم اهل بیت(ع) در ماه مبارک رمضان، بسته های ارزاق را بین فقرا و ایتام توزیع خواهد کرد.

 

جراره ضمن دعوت از عموم مردم برای دستگیری از نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: بر اساس روایات امام حسن(ع) سه مرتبه کلیه دارایی خود در راه خداوند به نیازمندان و فقرا کمک کردند که این عمل، می تواند برای مسلمانان الگو و درس باشد.

 

وی گفت: دفتر آستان قدس رضوی 100 بسته ارزاق به ارزش هر بسته یک میلیون و 600 هزار ریال تهیه کرده است که در شب ولادت باسعادت امام حسن(ع) بین فقرا توزیع می گردد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام ماه رمضان نمایشگاه قرآن کریم مجلس دولت خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن مسجد ماه مبارک رمضان آمریکا میلاد امام حسن مجتبی ع توزیع بسته ارزاق ماه مبارک رمضان نیازمندان هرمزگان آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید باسره گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقای سلامت و بهداشت خانواده‌های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

باسره افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴ هزار و ۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقا سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربال گری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب و..... بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

کد خبر 6089738

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است