Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-این منابع دیپلماتیک اظهار داشتند، تل‌آویو به مسکو اعلام کرده، تصمیم گسترش "خطوط قرمز" شامل ممانعت از تلاش هم‌پیمانان سوریه در تثبیت حضور نظامی خود و شبه‌نظامیانشان‌شان از جمله حزب‌الله لبنان در سراسر خاک سوریه و نه فقط در جنوب این کشور می‌شود. روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع دیپلماتیک غربی فاش کرد، رژیم صهیونیستی به روسیه اطلاع داده که قصد دارد "خطوط قرمز" خود در سوریه را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع دیپلماتیک اظهار داشتند، تل‌آویو به مسکو اعلام کرده، تصمیم گسترش "خطوط قرمز" شامل ممانعت از تلاش هم‌پیمانان سوریه در تثبیت حضور نظامی خود و شبه‌نظامیانشان‌شان از جمله حزب‌الله لبنان در سراسر خاک سوریه و نه فقط در جنوب این کشور می‌شود.

رژیم صهیونیستی بارها تاکید کرده است که مهمترین اهدافش در سوریه ممانعت از "انتقال سلاح از سوی ایران برای حزب الله لبنان و نیز ممانعت از ایجاد پایگاه‌های نظامی در سوریه" است به همین دلیل واهی نیز بارها خاک سوریه را هدف قرار داده است.

این در حالی است که دمشق بارها اعلام کرده نیروهای ایران یا حزب‌الله لبنان به درخواست نظام سوریه در خاک این کشور هستند و موضوع حضور یا خروج این نیروها را دولت تعیین می‌کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: اسرائیل روسیه رویداد24 اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که ۳ نفر از مبارزان این گردان‌ها در جنوب لبنان به شهادت رسیده‌اند.

بنا بر اعلام گردان‌های قدس این شهیدان «محمود محمد بلاونی» (ابو عدی) ۲۹ ساله، «احمد محمد حلاوه» (ابو محمد) ۲۸ ساله و «محمد حسین جود» (ابو ورد) ۲۷ ساله و از اعضای گردان «علی الاسود» مستقر در سوریه وابسته به گردان‌های قدس بوده‌اند.

بر اساس بیانیه صادره از سوی گردان‌های قدس، این مبارزان، در جریان انجام وظایف جنگی خود در جریان عملیات طوفان الاقصی در جنوب لبنان به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

کد خبر 6100908

دیگر خبرها

  • شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • وزیر دفاع اسرائیل : تابستان داغی پیش روی لبنان است
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • ایران در این پایگاه مخفی برای حزب الله لبنان پهپاد می سازد؟ | جزئیات ادعای تلگراف
  • تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران امنیت را از اسرائیل گرفته است
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است