Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@14:02:42 GMT

درخواست برای شناسایی مدارس مجری ۲۰۳۰

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۰۴۶۴

درخواست برای شناسایی مدارس مجری ۲۰۳۰

به گزارش جهان نيوز، سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرای سند «2030» از سوی برخی مدارس کشور، گفت: مقام معظم رهبری بارها بر خطرات و آسیب‌های سند 2030 تأکید کرده‌اند و به مسئولان در وزارت آموزش و پروش نسبت به تهدیدات آن هشدار داده‌اند، اما برخی مدارس توجهی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شناسایی مدارسی که سند 2030 را خودسر اجرا می‌کنند، کار سختی نیست، بنابراین از وزارت آموزش و پرورش می‌خواهیم که نسبت به شناسایی و توقف اجرای این سند در این مدارس اقدام کند و یا مدارس خودشان برای توقف اجرای این سند دست به کار شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بهترین سند راهبردی برای ارتقای سطح آموزش در مدارس است که بهتر است آموزش و پرورش اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد و مدارس پیشگام اجرای این سند باشند.

**سند 2030 چیست؟
یونسکو، در راستای اهداف مبتنی بر«جهانی‌سازی» و « صلح جهانی» از طریق برنامه«آموزش‌های مشترک عمومی»، می‌کوشد ارزش‌های لیبرالیستی و سکولاریستی را در نظام تعلیم و تربیت کشورهای مختلف بگنجاند تا به واسطه آن از اصطکاک نسل‌های جدید با نظام‌های استکباری و سرمایه‌داری، جلوگیری کند.

از جمله می‌توان به برنامه‌های آن سازمان، برای اصلاح بنیادین مفاهیم آموزشی و تربیتی در جوامع اسلامی مانند فلسطین، اردن، امارات، بحرین، عمان، قطر، لبنان و عربستان به نفع رژیم صهیونیستی و به اصطلاح حل«بحران اعراب و رژیم صهیونیستی» از مسیر تغییرات فرهنگی و ارزش‌های ملی در قالب برنامه «صلح جهانی» اشاره کرد.
منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: تا روز دوشنبه ششم فروردین‌، ۱۵۴۳ نفر در مدارس استان اقامت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، خداداد مخدومی اظهار کرد: از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین سال جاری، ۳۲۷۵ خانوار شامل دو هزار و ۳۷۶ خانوار فرهنگی به تعداد ۱۰۹۴۳ نفر و ۸۹۹ خانوار غیرفرهنگی به تعداد ۴۱۰۰ نفر در مدارس کردستان اسکان یافته‌اند.

وی افزود: بر این اساس تا روز دوشنبه ششم فروردین‌، ۱۵ هزار و ۴۳ نفر در مدارس استان اقامت داشته‌اند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۲۷۰۷۷ نفرروز رسیده است.

مخدومی خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ فعالیت داشته و پذیرای همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی در قالب ۷۹ مدرسه و ۶۱۹ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج خواهند بود.

کد خبر 739485

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس کردستان
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر