Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي ليورپول پس از شکست مقابل رئال در فينال ليگ قهرمانان اروپا گفت:لحظات بدي در اين بازي داشتيم که محو کردن آن بسيار سخت است.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال رئال مادريد شب گذشته در فينال ليگ قهرمانان اروپا در کيف مقابل ليورپول قرار گرفت که با اشتباهات فاحش کاريوس، دروازه بان لک لک ها موفق شد اين ديدار با نتيجه 3 بر يک به پيروزي برسد و سومين جام قهرماني متوالي اروپا به نام زيزو ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلوپ، سرمربي لک لک ها پس از اين بازي گفت: کاريوس متوجه شد که چه اتفاقي افتاد. همه اين را مي دانند و اين امري تاسف بار در چنين بازي اي است. او جوان خوبي است. اشتباه دوم او متاثر از اشتباه اولش بود.
وي افزود: لحظات بدي در اين بازي داشتيم که محو کردن آن بسيار سخت است. گل آکروباتيک بيل قابل توصيف نيست. ما آنچه در توان داشتيم را انجام داديم و اين همه چيزي بود که در توان داشتيم. تا اين جاي کار خيلي خوب بازي کرديم و به فينال ليگ قهرمانان اروپا رسيديم. فرصت مهم و خوبي در اختيار داشتيم ولي نتوانستيم از آن استفاده کنيم.
سرمربي آلماني ليورپول در ادامه درباره مصدوميت صلاح در نيمه اول بازي تاثير غيبت او در بازي گفت: برنامه اين بود که تنها براي پيروزي وارد زمين بازي شديم. نمي توانم درباره اين موضوع صحبت کنم. بازي را خيلي خوب آغاز کرديم و در دقايق ابتدايي همچنان که مي خواستيم ظاهر شديم. اتفاقي که با سرخيو راموس براي صلاح افتاد آغاز بدي هاي ما بود. ما قدرت تهاجمي خود را از دست داديم و آنها از اين فرصت استفاده کردند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم

8 سال از نبرد رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (31.3MB)

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا