Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امید نورافکن قصد دارد پس از صحبت با مسوولان استقلال از این تیم جدا شود. شارلوای بلژیک یکی از تیم‌هایی است که خواهان به خدمت گرفتن مدافع جوان آبی‌هاست. با نورافکن درخصوص آخرین شرایطش صحبت کردیم.

چه شد تصمیم به جدایی گرفتی؟
دوست دارم برای پیشرفت فوتبالی‌ام به اروپا بروم. فصل گذشته هم قصد انجام چنین کاری را داشتم اما با توجه به خواسته‌های آقایان افتخاری و توفیقی از این کار منصرف شدم اما امسال دیگر به اروپا خواهم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه‌ات از حضور در اروپا چیست؟
می‌خواهم پله‌های ترقی را طی کنم و نماینده شایسته‌ای برای خانواده استقلال باشم. مطمئنم می‌توانم جا پای بزرگان استقلال بگذارم تا روزی با شرایطی بهتر به فوتبال ایران بازگردم.

با استقلال قرارداد داری؟
در این زمینه مدیر برنامه‌هایم جلساتی را با مسوولان استقلال برگزار کرده و فکر می‌کنم کار قراردادم در حال نهایی شدن است. امیدوارم استقلال کمک کند تا بتوانم از تیم جدا شوم.

فکر نمی‌کنی با جدایی‌ات استقلال ضرر کند؟
با شناختی که از مسوولان استقلال دارم، آنها جایگزین خوبی را پیدا می‌کنند. شفر مربی بسیار بزرگی است و می‌داند چگونه از داشته‌هایش به بهترین نحو استفاده کند. استقلال تیم بزرگی است و با جدایی یک بازیکن ضرر نمی‌کند.

به نظر می‌رسد با این جدایی می‌خواهی به تیم‌ملی برسی.
ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم که توانستم از تیم‌های پایه‌ای استقلال رشد کنم و از این تیم به تیم‌ملی دعوت شوم اما الان در شرایطی هستم که باید راه جدیدی را تجربه کنم. از اینکه با انجام بازی‌های خوب به تیم‌ملی دعوت شدم انگیزه‌ام دوبرابر شده تا بتوانم شرایط بهتری را تجربه کنم. حضور در اروپا می‌تواند از لحاظ فنی به نفع خودم و از لحاظ مالی هم به نفع باشگاه باشد.

شایعه شده قصد حضور در شارلوای بلژیک را داری.
از این تیم پیشنهاد مالی خوبی دارم و یکی از تیم‌هایی است که به شدت خواهان به خدمت گرفتن من است. با چند نفر هم که مشورت کردم حضور در این تیم را به نفع من می‌دانند. حالا باید ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره می‌افتد.

فکر می‌کنی استقلال بتواند در فصل آینده قهرمان شود؟
استقلال پتانسیل آن را دارد که حتی در فینال آسیا هم حضور پیدا کند. فقط نیاز به کمی شانس دارد. این در حالی است که شما دیدید در همین فصل گذشته وقتی ما در گروه مرگ افتادیم خیلی‌ها می‌گفتند استقلال حذف می‌شود اما ما با اقتدار به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرده و همه را حیرت‌زده کردیم. در ادامه هم می‌توانیم همین روند را دنبال کنیم.

استقلال هم در یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا با السد قطر مصاف خواهد داشت.
بازی سختی است. السد یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست و همیشه در منطقه غرب آسیا تیم خطرناکی به شمار می‌رود. فکر می‌کنم در مجموع دو دیدار، استقلال با توجه به تجربه بالایش به مرحله بعدی صعود کند.

خیلی از هواداران استقلال دوست داشتند در این مرحله با پرسپولیس برخورد کنید.
از نظر من حیف است که دو تیم ایرانی در این مرحله با یکدیگر برخورد کنند چون یک تیم باید حذف می‌شد حتی اگر ذوب‌آهن هم به تیم‌های ایرانی برخورد نمی‌کرد الان جزو هشت تیم پایانی بود. کاش دو تیم در فینال آسیا با یکدیگر برخورد کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال اميد نورافكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از کش‌وقوس‌های فراوان با دایموند لوئیس، سنتر آمریکایی ۲۰۸ سانتی‌متری و ۲۷ساله به توافق رسید تا این بازیکن در مسابقات فینال سوپرلیگ غرب آسیا و نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران در جمع شاگردان مصطفی هاشمی حضور یابد.

پس از جدایی نورول پله، سنتر لبنانی (او اصلیتی آمریکایی دارد و برای تیم ملی لبنان بازی می‌کند) تیم شهرداری گرگان، این باشگاه خواستار جذب حامد حداید بود که این اتفاق رخ نداد. اکنون پس از اینکه شهرداری گرگان بازی نخستش در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ واگذار کرد، مسئولان این باشگاه برای تقویت تیمشان با سنتر آمریکایی به توافق رسیدند.

 

غیبت سنتر استرالیایی الریاضی در تهران

به نوشته رسانه‌های لبنانی، تان میکر، فوق ستاره استرالیایی تیم الریاضی لبنان، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله در بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ لبنان، تیمش را در تهران همراهی نخواهد کرد. غیبتی که می‌تواند به سود نماینده ایران تمام شود.

اکنون باید دید شهرداری گرگان می‌تواند با این بازیکن، بازی خانگی خود (دومین دیدار سری) در فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با برد پشت سر بگذارد و سری را به تساوی بکشد یا خیر. شهرداری در صورتی که بازی چهارشنبه‌ را هم ببازد، الریاضی لبنان برای دومین بار قهرمان و شهرداری برای بار دوم نایب‌قهرمان این مسابقات خواهد شد.

بازی دوم فینال سوپرلیگ غرب آسیا،‌ چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۲۱:۱۵ به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • پیام فوق ستاره فوتسال به شمسایی و شاگردانش