Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این همایش گفت: پژوهشگران صنعت برق و کامیپوتر می توانند آخرین یافته های علمی خود را تا 31 خرداد به رایانامه mcece@majlesi.info ارسال کنند.

حسین امامی افزود:الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات ،مهندسی پزشکی،مکاترونیک و رباتیک ،سیستم‌های هوشمند ،انرژی‌های تجدید پذیر ،  اتوماسیون ،فوتونیک و مخابرات نوری،      اقتصاد مقاومتی در مهندسی برق،داده های حجیم،داده کاوی،روشهای تحلیل و ارزیابی داده ،یادگیری ماشین و محاسبات نرم،    فناوری اطلاعات و ارتباطات،محاسبات ابری ،سیستم های توزیع شده، شبکه های کامپیوتری و پردازش تصویر و بینایی ماشین  از جمله محورهای این رویداد علمی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین علاقه مندان برای شرکت دراین کنفرانس و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای http://conf.iaumajlesi.ac.ir مراجعه کنند.

هفتمین کنفرانس ملی مهندسی برق و کامپیوتر 24 تا25 مرداد امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی اصفهان برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان فراخوان مهندسی برق کنفرانس هفتمین دانشگاه آزاد مجلسی پژوهشگران ارسال مقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی‌ثابت صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارائه شده به این کنفرانس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، ۴۲۰ مقاله توسط داوران پذیرفته شد.

وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.

کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.


رئیس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران تصریح کرد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان