Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: همانقدر که برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی شانس نداریم همانقدر نیز کم شانس هستیم اما نیاز به معجزه نداریم. ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ ورزشی رزمی نظرات

اکبر احدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم ملی بوکس اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات تیم ملی بوکس تعطیل است و قرار است پس از چند روز استراحت از 8 خردادماه مجددا دور جدید تمرینات تیم ملی آغاز و تا حضور در تورنمنت مغولستان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص حضور تیم ملی در تورنمنت مغولستان گفت: قرار است 28 خردادماه در تورنمنت مغولستان شرکت کنیم و بعد از آن در صورت فراهم شدن شرایط در تورنمنت تایلند نیز حضور پیدا کنیم. تورنمنت تایلند به فاصله چند روز از مسابقات مغولستان برگزار خواهد شد و در صورتی که امکان پرواز مستقیم از این کشور به تایلند وجود داشته باشد، در این مسابقات نیز حضور پیدا خواهیم کرد اما باز هم همه چیز به تصمیم مسئولان فدراسیون بستگی دارد. 

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص وضعیت سهمیه‌های بوکس در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: ما همچنان در تلاش هستیم تا با 7 بوکسور در این مسابقات حضور داشته باشیم و باز هم قرار است در این خصوص جلساتی میان مسئولان فدراسیون بوکس و کمیته ملی المپیک برگزار شود. 

احدی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم افزایش سه سهمیه بوکس، کدام بوکسورها در این مسابقات حضور خواهند داشت، گفت: در صورتی عدم تغییر تصمیم کمیته ملی المپیک، شانس امید احمدی صفا در وزن 49- کیلوگرم و سجاد کاظم‌زاده در وزن 69- کیلوگرم بیشتر از بقیه و تا حدودی قطعی است.  البته باز هم احتمال تغییر تصمیم بر اساس عملکرد بازیکنان وجود دارد.

احدی در خصوص شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی، عنوان کرد: ما امیدوار به کسب مدال هستیم و همانقدر که برای کسب مدال شانس داریم به همان اندازه نیز شانس نداریم. برای کسب مدال نیاز به معجزه نداریم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. 

وی در خصوص صحبت‌های گل‌آرا مبنی بر عدم تمایل او برای حضور گل‌آرا و محرابی در اردوی تیم ملی، خاطر نشان کرد: بعد از اینکه این دو بازیکن اردو را ترک کردند شخصا به هر دو نفر زنگ زدم. گل‌آرا و محرابی در مسابقات انتخابی حاضر نشدند و وسایلشان را جمع کردند و رفتند. گل‌آرا در توضیح ترک اردو نیز اعلام کرد که رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون بوکس مدام در خصوص شرایط سنی با او صحبت کرده بودند و او دیگر تحمل این شرایط را نداشته است. در کنار آن مدعی بود که زندگی‌اش هزینه دارد و با حضور در اردو از زندگی عقب خواهد افتاد. 

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص بازگشت مجدد محرابی و گل‌آرا به تیم ملی تصریح کرد: بعد از این اتفاقات در روزهای گذشته جلسه‌ای با سجاد محرابی و فرتن گل‌آرا داشتم و قرار شد شانس دوباره‌ای به این دو بوکسور داده شود. در حال حاضر نیز قراراست آنها شنبه 12 خردادماه در اردوی تیم ملی بوکس حاضر و در یک رقابت تورنمنت‌گونه 2 یا 3 روزه به رقابت با سایر بازیکنان حاضر در اردو بپردازند. این نفرات در صورت پیروزی و آمادگی بدنی در اردوی تیم ملی باقی خواهند ماند اما حضورشان در بازی‌های آسیایی منوط به تصمیم کادرفنی است. 

انتهای پیام/ 

 

R1434/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ورزشکاران فارسی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، یک مدال نقره و یک برنز  را از آن خود کردند.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد. در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی کشتی گیر استان فارسی تیم ملی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ حریفی از چین به برتری رسید.

رستمی در نیمه نهایی ۱۰ بر صفر کشتی گیر قزاقستانی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت اما  در دیدار نهایی مقابل شینگو هارادا از ژاپن مغلوب شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
**********
امیر رضا ده بزرگی دیگر کشتی گیر استان فارسی هم در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ، حریفی از چین تایپه را از پیش رو برداشت.

ده بزرگی در دور سوم ، کشتی گیر تاجیکستانی را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت ، اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به فرنگی کار قرقیزستانی واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

ده بزرگی در دیدار رده بندی ، ۹ بر صفر حریف چینی را برد و بر سکوی سوم این وزن ایستاد. 

دیگر خبرها

  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی