Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، محمد قوامی مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه دفاتر کارگزاری همانند سایر صنوف استیجاری هستند، اظهار کرد: این دفاتر کارگزاری به دلیل استیجاری بودن، مجبور به جابجایی برخی کارگزاری‌ها بعد از اتمام قرارداد می‌شوند.
 
قوامی با بیان اینکه قراردادهای اجاره دفاتر کارگزاری‌های بیمه در اغلب اوقات 2 یا 3 ساله است، گفت: به دلیل اینکه این دفاتر خصوصی هستند و قادر به خرید ملک نیستند، همین امر باعث می‌شود تا آن کارگزاری در ملک استیجاری بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با تاکید بر اینکه گاهی اوقات برای متقاضیان به دلیل جابجا شدن، مشکلاتی در دفاتر کارگزاری ایجاد می‌شود، تصریح کرد: گاهی اوقات ازدحام جمعیت در کارگزاری‌های واقع در برخی از خیابان‌های شهر موجب نارضایتی و اعتراض کسبه اطراف کارگزاری‌ها می‌شود، در نتیجه صاحب ملک از تمدید قرارداد اجاره، منصرف می‌شود.
 
وی افزود: شعب كارگزاری بيمه تأمين اجتماعی كه وظايفی چون تمديد و عوض كردن دفترچه بيمه و دريافت ليست كارفرمايان و بيمه‌شدگان خويش فرما را بر عهده دارند، هر روز صبح مملو از افرادی هستند كه می‌توانند برای اطرافیان مزاحمت ایجاد کنند.
 
مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به فضای موجود، کمتر افرادی قادر هستند که نسبت به خرید ملک برای ثابت ماندن دفتر کارگزاری‌ها، اقدام کنند، به ویژه در شهر تهران که این مشکل سخت‌تر می‌شود.
 
قوامی در پایان گفت: رفع این معضل نیازمند برنامه ریزی دقیق است و همچنین باید اقداماتی در جهت جلوگیری از سردرگمی شهروندان مراجعه کننده به دفاتر کارگزاری صورت گیرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارگزاری های بیمه ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

سید محمدعلی حسینی‌نسب، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: پروانه بهره‌برداری یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در ماه اردیبهشت به حالت تعلیق درآمد و یک دفتر نیز لغو مجوز شده است. 

او افزود: پرونده دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیته نظارت بر این دفاتر بررسی شد که مجوز یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با توجه به تخلفات صورت گرفته از جمله ارائه اطلاعات غیرواقعی در خصوص اجزای بسته سفر تعلیق شد. 

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیگر نیز به دلایلی از جمله نداشتن فعالیت، دریافت اخطار تعلیق و تعطیلی مکان شرکت بدون اطلاع به اداره کل میراث فرهنگی استان لغو شده است.

به گفته حسینی نسب، شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آنها لغو شده یا به حالت تعلیق در آمده است، به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت نام و برگزاری تور‌های داخلی و خارجی و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.

او همچنین گفت: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحد‌های متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • فیلم| یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره
  • استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان