Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مادر دیوانه ای که عشق شهرت داشت دست به جنایت وحشتناکی زد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مادر 39 ساله ای به جرم Crime قتل Murder دختر 11 ساله اش دستگیر شد.

طاهره احمد در اعترافات خود گفت : چون همیشه دوست داشت که معروف و مشهور بشود تصمیم گرفت دست به کاری بزند که تا مدت ها مردم در مورد او صحبت کنند و رسانه ها از عکسهای او پُر باشد، در نهایت تصمیم گرفت با کشتن Killing دخترش خود را جهانی و معروف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دخترش را بارها در پارکینگ خانه 17ساعت حبس می کرد و کتک میزد. روز حادثه Incident وقتی او را تنها در آشپزخانه گیر آورد دستش را با طناب بست و داخل دهنش جوراب گذاشت تا نتواند از خود دفاع و جیغ و داد کند. سپس او را مورد ضرب و شتم قرار داد و با 70 ضربه چاقو او را به قتل رساند و برای این که پلیس Police به او مظنون نشود آشپزخانه و بخشی از خانه را به آتش کشید.

پسر کوچکتر که پنهانی شاهد این عمل وحشیانه مادرش بود سریعا خود را به خیابان رساند و با زبان بچگانه اش در خواست کمک و نجات خواهرش را داشت. مردم پس از تجمع در خانه و اطرافش توانستند طاهره را دستگیر کنند و به پلیس تحویل بدهند . اما او موقع دستگیری و اعتراف اصلا ابراز ناراحتی و پشیمانی نمی کرد و با لبخند به همه مردم و دوربین خبرنگارها نگاه می کرد و لذت می برد و می گفت : این ماجرا و اتفاق و چهره مردم چیزی بود که من می خواستم و آرزوشو داشتم.

دادگاه حکم این مادر بیرحم و دیوانه را به زودی اعلام خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جرم Crime قتل Murder کشتن Killing حادثه Incident آشپزخانه ضرب و شتم پلیس Police اخبار حوادث عشق مادر عکس شهرت دیوانه عکس حوادث ایران آزار و اذیت انتشار فیلم قتل تجاوز نجات رابطه پنهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست