Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@03:51:11 GMT

تکذیب استفاده وایتکس برای آجیل‌ها

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۱۲۸۴

تکذیب استفاده وایتکس برای آجیل‌ها

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل شایعه استفاده از وایتکس رقیق شده در آجیل‌های کهنه و قدیمی برای فروش دوباره و عرضه به بازار را تکذیب کرد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اخیرا مباحثی مبنی بر اینکه "فروشندگان آجیل و خشکبار به سبب آنکه محصول سال‌های گذشته روی دستشان باقی مانده و به دلیل خشک شدن قابل عرضه نیست، آن را با وایتکس رقیق شده و آب مخلوط می‌کنند تا پس از خشک شدن رطوبتی را به آجیل‌های کهنه خود برگردانند"، مطرح شده که مصطفی احمدی در این زمینه گفت: به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم، چرا که به هیچ وجه امکان آن از نظر فنی وجود ندارد و اگر آجیل و خشکباری که فرآوری شده باشد رطوبت داده شود، به طور کلی از بین می‌رود و اساسا امکان چنین کاری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آجیل و خشکبار خام و فرآوری نشده تا دو سال قابلیت نگهداری دارد، اما اگر این محصولات فرآوری شود، حداکثر مدت نگهداری آن شش ماه خواهد بود.

آجیلی رو دست‌مان نمانده که دوباره فرآوری کنیم
رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تصریح کرد: هیچ یک از فروشندگان آجیل چنین کاری با محصول خود نمی‌کنند، چراکه اگر ذره‌ای امکان فروش آجیل و خشکبار کهنه سال قبل به وانت بار‌ها و با یک سوم قیمت وجود داشته باشد، در صورت رطوبت دیدن هیچ کاری دیگر با آن نمی‌شود کرد و به ضایعات زباله تبدیل می‌شود.

به گفته احمدی، مردم نباید به چنین شایعاتی به راحتی توجه کنند و بر اساس آن تصمیم گیری کنند، چراکه نه تنها امکان انجام چنین کاری وجود ندارد بلکه طی دو سال گذشته بازار آجیل و خشکبار به حدی پر رونق و مشتری بوده است که هیچ محصولی از سال قبل باقی نمانده و هم اکنون هیچ موجودی از پارسال نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وایتکس آجیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

تعدادی از فروشگاه‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالا‌های متقاضیان را عرضه می‌کنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالا‌هایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دار‌ها و فروشگاه‌ها را واریز نکردند.  وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالا‌هایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دار‌ها و مغازه دار‌ها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳