Web Analytics Made Easy - Statcounter


کارگزاران بیمه کشاورزی و نیروهای حق التدریسی وزارت آموزش و پرورش در اعتراض به وضعیت استخدامی خود در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش امتداد، تعدادی از کارگزاران بیمه کشاورزی در اعتراض به وضعیت استخدامی خود در مقابل مجلس تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، بررسی وضعیت استخدامی کارگزان بیمه کشاروزی این هفته در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این نیروهای حق التدریسی وزارت آموزش و پرورش نیز در اعتراض به وضعیت استخدامی خود صبح امروز(یکشنبه ۶ خرداد) در مقابل مجلس تجمع کردند.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه پیش بینی ماهانه و فصلی بارش کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برای نخستین بار در سطح کشور سامانه پیش بینی ماهانه و فصلی بارش و دمای هوا ویژه استان گیلان را به سفارش اداره کل هواشناسی استان گیلان طراحی و راه اندازی کرد.

این سامانه پیش بینی ماهانه و فصلی با توجه به جایگاه استان گیلان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی در سطح کشور و همچنین آگاهی از وضعیت جوی ماه‌های آینده این استان که می‌تواند نقش بسزایی در تصمیم‌های کلان استان به ویژه در حوزه آب و کشاورزی داشته باشد توسط محققین پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، طراحی و راه اندازی شد؛ این سامانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از فروردین ماه سال جاری (ابتدای فصل کشت) مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هدف اصلی این پروژه بومی سازی و ارتقای دقت پیش بینی‌های بلند مدت که از طریق پس پردازش برونداد مدل‌های پیش بینی دینامیکی موسوم به (ECMWF) و با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی جهت پیش بینی وضعیت بارش و دمای هوا برای ۳ تا ۶ ماه آینده استان گیلان انجام می‌شود.

کد خبر 6100120 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد
  • راه اندازی سامانه پیش بینی ماهانه و فصلی بارش کشور
  • برخورد پلیس آلمان با تجمع حامیان فلسطین
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟