Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح یکشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی سامانه توزین هوشمند دبلیو آی ام، در گرمسار، به خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی نصب سیستم توزین در حال حرکت که به‌صورت هوشمند با محاسبات رایانه‌ای اضافه‌بار کامیون‌ها را شناسایی می‌کند آغازشده و امیدواریم با این اقدام بتوانیم میزان تخریب آسفالت و شناژ راه‌ها را از سوی کامیون‌های سنگین کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه سامانه دبلیو آی ام موقتاً در محور آزادراهی گرمسار- قم و سپس در سایر راه‌های استان سمنان نصب می‌شود، افزود: این سامانه بسیار دقیق و هوشمند بوده و حتی وزن کامیون در حال حرکت با سرعت‌بالا را نیز می‌سنجد.

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن  اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین محسوب می‌شود که راه‌اندازی سامانه مذکور در راستای شناسایی و برخورد با متخلفان حوزه بار و ترابری بوده است.

منصور کیایی بیان کرد: استفاده از فنّاوری جدید و هوشمند در سیستم حمل‌ونقل باعث می‌شود تا نظارت بیشتر بر جاده‌ها به‌خصوص محورهای آزادراهی که برای ساخت آن هزینه‌های بسیاری شده صورت گیرد.

وی افزود: نصب سامانه دبلیو آی ام در زمره مصوبات کمیته هوشمندسازی محورهای مواصلاتی کشور و به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر حمل بار انجام شده است.

کد خبر 4306996

منبع: مهر

کلیدواژه: حمل و نقل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد بیرجند مشهد خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش باران یاسوج قارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار

تین نیوز

با ایستگاه قطار متروکه بُن کوه نسل اول ایستگاه های راه آهن در ایران آشنا شوید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایستگاه قطار متروکه بن کوه، در پنج کیلومتری شمال گرمسار و از نسل اول ایستگاه های راه آهن در ایران است.

بناهای قدیمی، تجهیزات دیگ بخار و پایه های آبگیری لوکوموتیو که از دیدنی های آن بشمار می رود، بارها به عنوان لوکیشن فیلم و سریال های تاریخی استفاده شده و قابلیت تبدیل شدن به موزه صنعت حمل و نقل ریلی کشور را دارد.

حجم ویدیو: 15.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار