Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@10:35:52 GMT

قیمت دلار و یورو 6 خرداد 97

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۲۱۰۹

قیمت دلار و یورو 6 خرداد 97

بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن تمامی ارزها نسبت به دیروز(شنبه) بدون تغییر و ثابت ماند.

به گزارش صدای ایران براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه ششم خردادماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۱۱۰ ریال قیمت خورد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۵۶ هزار و ۳۳ ریال و هر یورو نیز ۴۹ هزار و ۱۰۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۵۵۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۰۵ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۱۵۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۵۸۶ ریال، روپیه هند ۶۲۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۶۶ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۲۲۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۴۳۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۷۳ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۶۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۵۱۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۴۸۲ ریال قیمت خورد.
همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۳۸۱ ریال، لیر ترکیه ۸هزار و ۹۴۴ ریال، روبل روسیه ۶۸۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۶۸ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۵۴ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۸۰۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۲۹ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۹۸۹ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۳۷۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۶۵ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۶۷۳ ریال تعیین شد.
نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹۵۲ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۸۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱هزار و ۹۸۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۷۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۷۶ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۸۰۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۸۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۵۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۷۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۸۸ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۱۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دلار یورو ارز نرخ ارز قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۹۷۶ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات