Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@21:23:37 GMT

اعزام مبلغ به جنوب خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۲۳۲۳

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز خراسان رضوی،224 مبلغ و مبلغه برای تبلیغ علوم دینی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف در جنوب خراسان رضوی اعزامکه 158 نفر از این تعداد در  گناباد، 40 نفر در خواف و  26 نفر هم در  بجستان مستقر شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: از 158 مبلغ و مبلغه که به نقاط مختلف شهرستان گناباد اعزام شده اند138 نفر   مبلغان مرد و بقیه مبلغان خانم از مشهد و مستقر در قالب طرح هجرت فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمدرضا رحمانیاقامه نماز های جماعت، سخنرانی، بیان احکام و تفسیر قرآن، ترویج باورها و اعتقادات دینی و مبارزه با آسیب های اجتماعی، پیشگیری از طلاق و اعتیاد  را از ماموریتها و برنامه های مبلغان در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف هم گفت: 40  مبلغ  خانم و آقا در ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی این شهرستان  اعزام شده اند.

حجت الاسلام محمد زنگنه افزود: مبلغان اعزامی در کنار برگزاری نمازهای جماعت و دوره های قرائت و تفسیر قرآن کریم و بیان احکام و رفع شبهات دینی، به ترویج حمایت از کالای ایرانی، تبیین مولفه های مقابله با آسیب‌ های اجتماعی از دیدگاه ارزشهای اسلامی و معرفی الگوهای قرآنی می پردازند.

حجت الاسلام هادی شکاری کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بجستان هم گفت: 26 مبلغ و مبلغه نیز در نقاط شهری و روستایی این شهرستان در ماه رمضان به تبلیغ علوم دینی می پردازند.

شهرستانهای خواف، گناباد و بجستان در منطقه جنوب خراسان رضوی قرار دارند .

این شهرستانها 270 هزار نفر جمعیت دارند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی بجستان علوم دینی طرح هجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: در اثر بارندگی شدید شبانه روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در استان در سیل گرفتار شدند که ۲۱۹ روستا از این تعداد مربوط به شهرستان خوسف است.


آخوندی افزود: در اثر سیلاب شبانه روز گذشته در بسیاری از نقاط استان، حاشیه راه‌های مواصلاتی شسته شده و بسیاری از مسیر‌ها از جمله سرچاه عماری به سمت صمدآباد مسدود است.


وی گفت: همچنین در اثر سیلاب به زیرساخت‌ها، قنوات، باغات، راه‌های روستایی و معابر شهری خسارت وارد شده است که گروه‌های ارزیاب و امدادرسان از مدیریت بحران، هلال احمر و جهاد کشاورزی به مناطقی که مسیر‌های آنها بازگشایی شده است اعزام شده‌اند.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری افزود: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعاً تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت‌ها و گزارش آن اعزام می‌شوند.


آخوندی افزود: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با حدود ۶۰ میلیمتر مربوط به بیشه شهرستان خوسف بوده است.


وی گفت: هم اکنون عملیات امدادرسانی به مناطق سیل زده با همکاری تمامی گروه‌های استان آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین آلات سنگین کمک گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خواف
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی