Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک معلم بازنشسته زبان انگلیسی اظهار کرد، نامه‌ای که از دونالد ترامپ دریافت کرده به سختی می‌تواند نمره قبولی بگیرد، بنابراین این نامه را تصحیح کرده و به کاخ سفید فرستاده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، ایوان میسن، یک معلم دبیرستان که سال گذشته بازنشسته شد، اشتباهات دستوری یکی از نامه‌های دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را تصحیح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه ۱۱ مورد استفاده اشتباه از حروف بزرگ برای کلماتی مثل "رییس جمهور" و "کشور" وجود داشت.

میسن به روزنامه "گرینویل نیوز" کارولینای جنوبی گفت: اگر این نامه در دوره راهنمایی نوشته شده بود، به آن نمره C یا Cمثبت می‌دادم و اگر در دبیرستان نوشته می‌شد نمره D را می‌گرفت.

او در نامه‌ای که به کاخ سفید پس فرستاد، نمره‌ای را که در نظر گرفته بود، ننوشت.

به عقیده میسن، این نامه از جانب یکی از کارکنان ترامپ نوشته شده است.

او این نامه را پس از آن دریافت کرد که نامه درخواستی برای دیدار شخص دونالد ترامپ با خانواده‌هایی که در تیراندازی ۱۴ فوریه در دبیرستانی در فلوریدا عزیزان خود را از دست داده‌اند، نوشت.

او به این روزنامه گفت: وقتی از عالی‌ترین مقام دولت نامه‌ای دریافت می‌کنید، از آنان انتظار دارید که دست‌کم به طور خودکار اشتباه نداشته باشند.

این معلم بازنشسته نامه ترامپ را با نامه‌های "نفیسی" که از لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی دریافت کرده مقایسه کرد و گفت: این نامه "افتضاح" است.

ایوان میسن همچنین اظهار کرد، پاسخ کاخ سفید به درخواست او جواب خاصی نداده است.

ترامپ پیش از این جلسه‌ای را برای شنیدن حرف‌های اعضای جامعه پارکلند فلوریدا و والدین قربانیان حادثه تیراندازی دبیرستان برگزار کرد تا در خصوص جلوگیری از تیراندازی‌ در دبیرستان‌ها و خشونت با اسلحه گفت‌وگو کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مدرس زبان انگلیسی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال‌و بختیاری جزئیات وام ۲۵ میلیون تومانی کم‌بهره سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان را اعلام کرد.

فرشاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۱۶۸ هزار نامه از سوی مردم در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان ارسال شده بود که حدود ۵۰ هزار نفر متقاضی دریافت وام کم‌بهره ۲۵ میلیون تومانی بودند، این تسهیلات از نیمه دوم اردیبهشت، توسط شش بانک عامل در استان شروع می‌شود.

وی افزود: از ۱۶۸ هزار نامه‌ای که از سوی مردم ارسال شده بود، شش هزار و ۵۰۰ نامه بدون نام و نشان هستند، از این تعداد حدود ۶۰ هزار نامه متقاضی دریافت وام بودند و مابقی درخواست‌ها مشکلات افراد بودند که به دستگاه‌ها ارجاع داده شد و این نامه‌ها در حال بررسی و پیگیری هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: تسهیلات بلاعوض یک‌ونیم میلیون تومانی، ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است و امید می‌رود تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد.

طهماسبی بیان کرد: تسهیلات مربوط به پرداخت‌های بلاعوض، ۵۰ میلیارد تومان نیز پیش‌بینی و تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: افراد در صورتی که در سفر اول رئیس‌جمهور تسهیلات دریافت نکرده باشند، مشمول دریافت وام ۲۵ میلیون تومانی خواهند شد.

کد خبر 746718

دیگر خبرها

  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • روز جهانی زبان انگلیسی ۱۴۰۳ + پوستر International English Language Day
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • نام خانوادگی چه تاثیری در شرایط تحصیلی و آینده دانش‌آموزان دارد؟
  • شاید مقصر اصلی بعضی چیزها نام خانوادگی شما باشد!