Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان پسر با معرفی نفرات برتر برای شرکت در رقابت های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان برگزار شد.

رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان پسر به منظور حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون کاراته در سالن کبگانیان تهران برگزار شد که در نهایت نفرات برتر در دو بخش کومیته انفرادی و کومیته تیمی معرفی و به تیم ملی دانشجویان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم کمیته فنی مسابقات، نفرات ذیل جواز حضور در اردوی تیم ملی دانشجویان را بدست آوردند.

در بخش مبارزه(کومیته انفرادی):

وزن 60- کیلوگرم: علی مسکینی

وزن 67- کیلوگرم: محمد صادق شعبانی و مهدی رحیمی نژاد

وزن 75- کیلوگرم: میلاد بهمنی و رضا خوشکلام

وزن 84- کیلوگرم: مهدی خدابخشی

وزن 84+ کیلوگرم: صالح اباذری

در بخش کومیته تیمی:

مهدی قراری زاده، یونس نوروزی و کوشا تیموری

لازم به ذکر است برای مشخص شدن نفرات کومیته تیمی و دو وزن 67- و 75- کیلوگرم روز 9 خرداد ماه و همزمان با مسابقات انتخابی کاتا نفرات دعوت شده به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است یازدهمین دوره رقابت های کاراته دانشجویان جهان 28 لغایت 31 تیرماه ماه سال جاری در شهر کوبه کشور ژاپن برگزار می‌شود.

همچنین رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان با همکاری فدراسیون کاراته در بخش کومیته انفرادی و تیمی بانوان برگزار شد که 7 کاراته کار زیر جواز حضور در اردو نهایی تیم ملی دانشجویان را دریافت کردند.

در بخش کومیته انفرادی:

در وزن 50- کیلوگرم: فاطمه چیذری

در وزن 55- کیلوگرم: طراوت خاکسار

در وزن 61- کیلوگرم: ملیکا احدی

در وزن 68- کیلوگرم: بهنوش نجفی

در وزن 68+ کیلوگرم: شبنم واحدی

در بخش کومیته تیمی:

نفیسه گلشنی

همچنین مسابقات انتخابی کاتا و مشخص شدن نفر برتر کومیته تیمی روز 10 خرداد ماه بعد از افطار برگزار خواهد شد.یازدهمین دوره رقابت های کاراته دانشجویان جهان 28 لغایت 31 تیرماه ماه سال جاری در شهر کوبه کشور ژاپن برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته بانوان مسابقات انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول

نفت آبادان با تغییرات گسترده در کادر فنی امیدوار به بقا در لیگ برتر است

طرفداری | باشگاه صنعت نفت آبادان در راستای نجات از بحران و صعود در جدول رده بندی لیگ برتر، کادر فنی خود را متحول کرد و اعضای جدیدی را به کادر فنی اضافه کرد.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی، فراز کمالوند، سرمربی تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر همراهی خواهند کرد. عبدالرضا برزگری، ملقب به الماس سیاه، حسین مزرعه و علی یزدان دوست نیز از دیگر اعضای کادر فنی هستند.

امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم صنعت نفت انتخاب شد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است با تغییرات ایجاد شده در کادر فنی، نتایج خود را در ادامه فصل بهبود بخشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا