Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان سلماسی صبح یکشنبه در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان که با محوریت بررسی درخواست های انحمن های مردمی و با حضور نمایندگان آنها تشکیل شد، افزود: تشکل‌های مردمی نقش اثرگذاری در فرآیند فرهنگسازی دارند و با قرار گرفتن آنها در کنار مدیریت شهری، آموزش‌های شهروندی منتج به حصول نتایج مثبت در سطح شهر همدان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهر و آثار هنرمندان همدانی، تأکید کرد و اظهار داشت: شهرداری باید از راه های مختلف از جمله خرید آثار هنرمندان و نیز بلیط نمایش‌ها، حمایت ویژه‌ای از هنرمندان شهرمان داشته باشد.

سلماسی در خصوص فعالیتهای مجموعه فرهنگی آله‌طه در شهر همدان، گفت: باید مراسم ملی و مذهبی در سطح و گستره بیشتری در شهر به انجام برسد که در این راستا باید از تشکل ها و مشارکت های مردمی بهره برد.

وی با تأکید بر اینکه سازوکار و برنامه تعریف شده در این مجموعه فرهنگی قابل قدردانی است، ادامه داد: به طور قطع از ظرفیت های اینچنین مجموعه های توانمند در اجرای امور فرهنگی در سطح شهر بهره بیشتری خواهیم برد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان عنوان کرد: مبحث ترویج فرهنگ شهرنشینی و اصول شهروندی یکی از محورهای تعریف شده در این مجموعه فرهنگی است که مورد توجه مدیریت شهری همدان بوده و خواهد بود و هدف هم بر این است تا این اصول از تریبون هایی اعلام شود که توسط خود مردم مدیریت می شوند.

وی در ادامه با اشاره به درخواست‌های این موسسه افزود: شهرداری همدان باید از موسسات فرهنگی مردمی و موفق نهایت حمایت را داشته باشد و از ظرفیت‌های مردمی این مجموعه‌ها در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی خود بهره ببرد.

سلماسی گفت: هرچه بیشتر از ظرفیتهای مردمی بهره مند شویم، موفق تر خواهیم بود که با توجه به ابلاغ سیاستهای شورا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان هم برای بهره‌گیری از مشارکت مردمی و اجتماعی، رویکرد دارد که به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص درخواست انجمن پویندگان مهر نیز بیان کرد: این مجموعه خیر با حمایت افراد نیکوکار به کمک به خانواده های بی‌سرپرست و بدسرپرست نیازمند شتافته است که به طور قطع در زمینه دریافت مجوز برای راه‌اندازی کارگاه های کارآفرینی این مجموعه بر اساس ضوابط و سازوکار موجود پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: ایجاد نشاط اجتماعی در شهر همراه با افزایش مشارکت شهروندان به عنوان یکی از نیازهای اساسی جامعه، از مهمترین رویکردها و سیاست گذاری‌های شورای شهر همدان بوده که نیازمند تغییر رویکرد است.
 

کد خبر 4307055

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد شورای شهر همدان ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد بیرجند مشهد خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش باران یاسوج قارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی کارکنان نهادهای اروپایی در حمایت از فلسطین

کارکنان نهادهای اتحادیه اروپا در حمایت از فلسطین و برای برقراری صلح در غزه، راهپیمایی را انجام دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بیش از 100 تن از کارکنان موسسات اتحادیه اروپا در بروکسل یک اعتراض را علیه جنگ رژیم صهیونیستی در غزه سازماندهی کردند.

 

.

 

آنها امروز چهارشنبه به نشانه سوگواری برای جان‌باختگان غزه و «مرگ ارزش‌های اروپایی» راهپیمایی سکوت برگزار کردند.

اعتراضات روز کارگر و مخالفت با جنگ غزه در سراسر آلمان

یورو نیوز گردهمایی این گروه از کارکنان نهاد‌های اروپایی را اینطور توصیف کرد: آنها ضمن تاکید بر بی طرفی و اشاره به ماهیت غیرسیاسی این تظاهرات، خاطرنشان کردند برای دفاع از ارزش‌هایی چون کرامت انسانی، صلح و حاکمیت قانون که با هدف حمایت از آنها استخدام شده‌اند، دست به راهپیمایی زده‌اند.

چشم انداز تحولات جنگ غزه و تهاجم زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح که صدها هزار آواره فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، خشم بسیاری از مردم را در سراسر جهان برانگیخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی کارکنان نهادهای اروپایی در حمایت از فلسطین
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان