Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:28:57 GMT

توقیف پژو با بیش از ۵۵ میلیون ریال خلافی در مهران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۲۹۴۳

توقیف پژو با بیش از ۵۵ میلیون ریال خلافی در مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیرعباس شهبازی بیان کرد: روز گذشته یکی از تیم های گشت پلیس راهور هنگام روان سازی ترافیک و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو پژو را به علت سرعت غیرمجاز متوقف کردند.

وی اظهارکرد: پس از توقف خودرو و در استعلام‌ به عمل آمده مشخص شد این خودرو دارای ۱۲۵ فقره تخلف و ۵۵ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که بر اساس ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی این خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4307069

منبع: مهر

کلیدواژه: جرایم راهنمایی رانندگی شهرستان مهران فرماندهی انتظامی ایلام ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد بیرجند مشهد خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش باران یاسوج قارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • توقیف ۴۸ خودرو در نیشابور