Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@23:02:24 GMT

واکنش رونالدو به صحبت‌هایش در مورد جدایی از رئال

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۲۹۴۶

واکنش رونالدو به صحبت‌هایش در مورد جدایی از رئال

به گزارش ورزش۳، پس از قهرمانی سیزدهم رئال در چمپیونزلیگ، رونالدو در مصاحبه با خبرنگاران صحبت از جدایی مطرح کرد و گفت که در چند روز آینده با هواداران رئال در این رابطه صحبت خواهد کرد. رئال شب گذشته با یک گل از بنزما و دو گل از گرت بیل قهرمان اروپا شد ولی صحبت‌های شب گذشته رونالدو، کام قهرمانی را برای رئالی ها تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال فوق ستاره پرتغالی، صحبت های جنجالی اش را پس گرفت.

 او گفت:" حرف‌هایم ما را از قهرمانی تاریخی و کسب سه جام چمپیونزلیگ پیاپی که اتفاق بسیار ویژه ای است، دور کرد. همیشه بردن چمپیونزلیگ اتفاق ویژه ای است زیرا من می‌دانم که این رقابت ها چه اهمیتی دارد، از ابتدا تا پایان بنابراین خیلی خوشحالم. موضوعات شخصی بازیکنان، صحبت های مهمی در حال حاضر نیستند. حرف‌هایم خارج بحث بود و نباید آنها را مطرح می‌کردم."

 رونالدو با 15 گل در 13 بازی ، آقای گل این دوره از رقابت ها شد و پنجمین مدال قهرمانی اش را نیز دریافت کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!

به گزارش "ورزش سه"، جمعه هفته گذشته بود که اظهاراتی جنجالی از اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، منتشر شد و این باشگاه را وارد یک حاشیه بزرگ کرد.

او در این اظهارات توخل را متهم به این کرد که روی پیشرفت بازیکنان جوان کار نمی‌کند و بیشتر تمایل به این دارد که از باشگاه بخواهد بازیکنان جدید جذب کنند.

توماس توخل ابتدا پیش از بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت به صحبت‌های هوینس پاسخ داد. او گفت:«این صحبت‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارد که انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر از طرف اولی نبود، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از آنجایی که از طرف رئیس ماست، و درست قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید است، باعث می‌شود طعم و لحن متفاوتی بگیرد.»

با این حال در داخل باشگاه، دیگر اعضای هیئت‌مدیره معتقدند که توخل از صحبت‌های هوینس بسیار عصبانی شده اما خشمش را بروز نداده است. افراد درون باشگاه سعی کردند او را آرام کنند تا پیش از بازی برابر رئال تمرکز بیشتری داشته باشد اما در این امر ناکام بودند.

رابطه بین هوینس و توخل برای چندین ماه متشنج بوده است. افراد در داخل باشگاه تعجب کرده‌اند و سردرگم شده‌اند که چرا هوینس در این برهه زمانی چنین اظهاراتی را بیان کرده است. آیا او با این حرف‌ها می‌خواست خروج توخل را توجیه کند یا قصد داشت بر اهمیت پیشرفت استعدادهای جوانان برای بایرن تأکید کند؟ هیچکس دلیل صحبت‌های هوینس را نمی‌داند و همه نگران هستند که این حواشی بر عملکرد تیم مقابل رئال مادرید تاثیر بگذارد.

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم