Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجمن موسیقی ایران با همکاری معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم مناجات خوانی با عنوان «سِحر سَحر» برگزار می‌کند.

این مناجات خوانی با عنوان «سِحر سَحر» و به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری انجمن موسیقی ایران و معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر، چهارشنبه نهم خرداد از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن ایران فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است؛ مناجات خوانی «سِحر سَحر» با حضور احد ملکی (آذربایجان)، محمدرضا اسحاقی (مازندران)، حمیدالله سیدزاده (سراوان)، میرزا زبردست (بوشهر) برگزار می‌شود و هوشنگ جاوید به عنوان کارشناس مجری گرداننده این مراسم خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان 97 موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است