Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:01:56 GMT

مصاف نانت و مونته پلیه فرانسه در سرزمین ژرمن ها

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۳۵۶۹

مصاف نانت و مونته پلیه فرانسه در سرزمین ژرمن ها

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی پنجاه و هشتمین دوره رقابهای لیگ هندبال قهرمان قهرمانان اروپا در بخش مردان شنبه شب با برگزاری دو دیدار در کشور آلمان پیگیری شد. 

در این مرحله حساس تیم پاریس سنت ژرمن برابر تیم نانت فرانسه مغلوب شد و تیم واردار مقدونیه قهرمان دوره قبل این بازیها نیز برابر تیم مونته پلیه فرانسه متوقف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این ترتیب دو تیم نانت و مونته پلیه فرانسه یکشنبه شب برای کسب عنوان قهرمانی این رقابتها به مصاف هم خواهند رفت تا شاهد فینالی از جنس بازیکنان شاخص سرزمین برج ایفل باشیم. 

دو تیم واردار مقدونیه و  پاریس سنت ژرمن نیز باید برای کسب جایگاه سوم به مصاف هم بروند. واردار مقدونیه که دو هفته گذشته تیم زنانش موفق شده بود عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های اروپا را بدست آورد برای تصاحب جام بخش مردان باید در زمین فردا به مصاف هندبالیست های مطرح پاریس سنت ژرمن برود. 

وارداری ها بسیار امیدوار بودند تا بتوانند کسب عنوان نایب قهرمانی زنان خود را همراه با دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته شان در این دیدارها تکمیل کرده و جایزه ویژه جام ولوکس هندبال اروپا را از آن خود کنند. 

به گزارش خبرنگار مهر، همسر «زوران کاستاراتوویچ» سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان یکی از مربیان تیم زنان واردار مقدونیه در لیگ قهرمانان اروپا است. همین طور سرمربی مقدونیه ای تیم ملی کشورمان چند سالی سرمربی تیم واردار مقدونیه بوده و با این تیم موفقیت های خوبی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. بعد از جدا شدن« زوران » از این باشگاه اروپایی، گونزالس هدایت تیم مردان واردار را برعهده داشت. 

کد خبر 4306853

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه لیگ قهرمانان اروپا هندبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی امیر قلعه نویی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران وینفرد شفر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

به گزارش طرفداری، نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است.

کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد