Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، کتاب:supjective- structural study & reserch in the quran methodo logy ، با تمرکز بر روش متودولوژی توسط سه نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، آقایان دکتر محمدرضا آرام ، دکتر محمد علی لسانی فشارکی، دکتر حسین مرادی زنجانی نگارش شده است.

این کتاب در سه محور آموزش قرآن به عنوان یک زبان، شیوه تحقیق موضوعی، سوره شناسی و ساختار معنایی سوره ها و همچنین آموزش متدولوژوی و روش های تحقیق در قرآن نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولف این کتاب تاکنون 16 عنوان کتاب در زمینه های قرآنی منتشر کرده است که یک سوم این تعداد به زبان انگلیسی منتشر شده است. با توجه به اینکه در فضای بین المللی و علمی آرای اندیشمندان شیعی و قرآنی کمتر به سایر زبان ها نوشته شده است، اکثر مراکز علمی غربی باورهای درستی از عقاید و اصول معارف شیعه ندارند. در این رابطه نگارش کتاب هایی از این دست، به فهم معارف عمیق قرآنی و شیعی به سایر ملت ها کمک می کند.

همچنین این کتاب کاملا درسی است و یکی از کتابهای بسیار مفیدی است که نه تنها برای دانشجویان دوره زبان تخصصی دکتری و برای روش تحقیق قرآنی نیز مورد استفاده بوده زیرا علاوه بر تقویت زبان انگلیسی دانشجو، شیوه های تحقیق قرآنی و سوره شناسی در قرآن را آموزش می دهد.

کتاب supjective- structural study & reserch in the quran : methodo logy تالیف محمدرضا آرام، توسط سازمان چاپ وانتشارات دانشگاه آزاد اسلامی در شمارگان هزار نسخه و 126 صفحه به زودی منتشر می شود.

502

روش شناسی قرآن کریم دانشگاه  آزاد اسلامی محمدرضا آرام آموزش متدولوژوی تحقیق قرآنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روش شناسی قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی محمدرضا آرام تحقیق قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی