Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «سباستین کورتز» صدراعظم اتریش در گفتگو با روزنامه بیلد ام زونتاگ درباره پدیده مهاجرت اظهار داشت: آژانس کنترل مرزی اروپا (فونتکس) باید تمهیدات بیشتر و موثری برای محافظت از مرزهای اروپایی اتخاذ کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر کشورهای اروپایی هدف مهاجرتی شهروندانی از کشورهای آفریقایی قرار گرفته است و به همین دلیل باید راهی برای تشدید کنترل مرزی کشورهای آفریقایی برای ورود غیرقانونی به کشورهای اروپایی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورتز همچنین خاطر نشان کرد: اتریش در شرایط کنونی نمی تواند بیش از این در حوزه مهاجرپذیری سرمایه گذاری و هزینه کند. 

صدراعظم اتریش کشورهای اروپایی را برای تشدید کنترل مرزها برای جلوگیری از افزایش شمار مهاجران به تشریک مساعی فراخواند.

کد خبر 4307144 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: آفریقا اتریش مهاجرت ایالات متحده آمریکا فلسطین رژیم صهیونیستی ایران عراق برجام سوریه دونالد ترامپ روسیه اتحادیه اروپا عربستان سعودی افغانستان کره شمالی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه