Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير عامل بانک سپه از اختصاص 1550 ميليارد ريال منابع به بخش هاي آب، کشاورزي، منابع طبيعي و محيط زيست در سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد کاظم چقازردي ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: اين ميزان منابع در قالب تسهيلات سرمايه در گردش به فعالان بخش هاي خصوصي، تعاوني و بنگاههاي اقتصادي متعلق به مؤسسات عمومي غير دولتي پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ضمن تأکيد بر ضرورت حمايت نظام بانکي از حوزه آب، کشاورزي و محيط زيست، تصريح کرد: بانک سپه از محل منابع صندوق توسعه ملي در سالجاري، سرمايه در گردش فعاليت هاي داراي توجيه اقتصادي در بخش آب، کشاورزي ، منابع طبيعي، محيط زيست و صنايع تبديلي و تکميلي کشاورزي غير دولتي را تأمين خواهد کرد.
رئيس هيئت مديره بانک سپه در خصوص نرخ سود تسهيلات اعطايي بانک به فعالان بخش آب، کشاورزي، صنايع تبديلي و تکميلي بخش کشاورزي و محيط زيست اظهار داشت: بانک سپه سعي مي کند براي کمک به حفظ و استفاده بهينه از حوزه آب، کشاورزي و محيط زيست تسهيلات ارزان قيمت در اختيار فعالان اين حوزه ها قرار دهد و بر اين اساس متقاضيان سرمايه در گردش براي فعاليت در حوزه آب، کشاورزي و محيط زيست تسهيلات با نرخ سود بين 10 تا 16 درصد دريافت خواهد کرد.
چقازردي تصريح کرد: تسهيلات ارزان قيمت بانک سپه در اختيار فعالان حوزه آب، کشاورزي و صنايع تبديلي و تکميلي بخش کشاورزي مستقر در مناطق مشمول اعمال نرخ ترجيحي و دانش بنيان قرار مي گيرد.
وي ضمن تأکيد بر رعايت کليه قوانين و مقررات ، خاطر نشان کرد: اين تسهيلات پس از اعتبار سنجي و احراز اهليت متقاضيان دريافت تسهيلات از منابع صندوق توسعه ملي، با رعايت کليه مقررات صرفاً به مؤسسات و شرکت هايي پرداخت خواهد شد که حداقل 80 درصد سهام يا سهم الشرکه آن مستقيم يا با واسطه اشخاص حقوقي متعلق به اشخاص حقيقي باشد.

ثبت و پيگيري مغايرتهاي کارتي نظام پيشنهادها پايگاه ملي مناقصات کانون بازنشستگان صندوق بازنشستگان کارکنان بانکها فراخوان و اطلاعيه ها تکريم ارباب رجوع پرسشهاي متداول طرح هدفمندسازي يارانه ها شماره حسابهاي پر استفاده ارتباط مستقيم با مديرعاملآگاهي از شماره شبابانکداري بدون ربا نرخ سود علي الحساب سپرده ها نرم افزار جستجوگر و مسيريابي شعب تماس با ما هشدار امنيتي مدير سايت پيوندها همکاران نقشه سايت
كليه حقوق اين سايت متعلق به بانک سپه مي باشد. مرور بهتر سايت در IE ورژن 9 به بالا و FireFox ورژن 30به بالا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی در پارسال به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکتهای تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرحهای تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکتها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

نوری اظهارکرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی  گفت: پارسال ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی با حضور اعضا و ارکان شرکتهای تعاونی در استان اجرایی و بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی هم سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

 

 

دیگر خبرها

  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب