Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته بانوان به منظور حضور در مسابقات جهانی هنلد و بازی های آسیایی از ۸ خردادماه در ساری آغاز می شود. 

در آستانه آغاز این اردو، فریبا سلیمانی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: سومین مرحله از اردوی تیم ملی با دعوت از ۱۷ بازیکن به میزبانی ساری آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از این تعداد، ۳ بازیکن جوان و جدید هستند که به تازگی استعداد یابی شده اند و زیر نظر مربیان تیم ملی کلیه تکنیک ها و تاکتیک ها را به صورت پایه ای و اصولی خواهند آموخت.

وی افزود: ترکیب اعزامی به رقابت های جهانی هلند تقریبا مشخص شده اما با توجه به اینکه شرایط بازیکنان متغیر و رقابت بین آنها نزدیک است، امکان تغییر وجود دارد. از آنجا که برای تلاش همه بازیکنان احترام قائل هستیم و انگیزه های آنها قابل تحسین است، هیچ حاشیه امنیتی برای ملی پوشان قائل نیستیم و بهترین ها در ترکیب نهایی جای خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان خاطر نشان کرد: در نهایت از همین بازیکنانی که به اردو دعوت شده اند، دو ترکیب برای مسابقات جهانی هلند و نیز پس از آن بازی های پاراآسیایی جاکارتا انتخاب خواهند شد و امیدواریم بتوانیم در هر دو رویداد پیش رو بهترین عملکرد تیم ملی را به نمایش بگذاریم.

سلیمانی در پایان گفت: با توجه به برگزاری اردو در ماه مبارک رمضان، شهر ساری برای سومین اردوی تیم ملی انتخاب شد و ملی پوشان از عصر فردا، ۷ خرداد وارد این شهر می شوند تا تمرینات خود را از ۸ خرداد آغاز کنند.

به گزارش مهر، معصومه زارعی براتی، ندا پنجه باشی، فاطمه زهرا محمدی، زهرا لطفی، زهرا دانایی، بتول جعفریان، فاطمه جهانی، بتول خلیل زاده، نسرین فرهادی، معصومه شجراتی، فهیمه ندا، زینب ملکی، فرزانه حیدری، مهری فلاحی دریاکناری، سمیرا خالقی، زهرا نجاتیعارف و سمانه طاهری ۱۷ ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند.

سومین اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با نظارت فریبا سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی همراه با مریم ایرانمنش و پروانه باغبان، کمک مربیان تیم ملی برگزار خواهد شد. سمیرا محمدی نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار تیم حضور دارد. این اردو تا ۱۵ خردادماه ادامه دارد. معصومه مهرورز نیز به عنوان سرپرست در کنار اردونشینان است.

کد خبر 4307139 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی مسابقات جهانی والیبال نشسته بانوان تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی امیر قلعه نویی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران وینفرد شفر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد. اسبقیان معاون وزیر ورزش از این اردو بازدید کرد.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی (جون‌کنت‌ول)، آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت ها، انتخابی جام‌جهانی نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند