Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، باشگاه سپیدرود رشت درباره موضوع واگذاری مالکیت این باشگاه اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

پیرو اطلاعیه مورخ 97/3/5 هیئت فوتبال بدین وسیله مراتب زیر به اطلاع می‌رسانیم:

- اداره کل ورزش و جوانان متولی ورزش استان و توسعه آن می باشد و این باشگاه در فرایند فعالیت قانونی‌اش، وظیفه خود می‌داند از ارشادات تجویزی و قانونی آن اداره محترم بهره مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است در سایه تعاملات قانونی و هنجارمند بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

- باشگاه‌های فوتبال استان اعم از سپیدرود، ملوان بندر انزلی، داماش گیلان، گیلان مهر فومن و ... با مشکلات فراوانی روبرو هستند و این نیاز وجود دارد هیئت فوتبال نظام حمایتی خود را مشمول همه باشگاه‌ها نماید تا فوتبال استان توسعه و افتخارات بیشتری را کسب نماید.

- ما دست هیئت فوتبال را برای حمایت از باشگاه سپیدرود به گرمی می‌فشاریم و اگر از چنین موهبتی برخوردار شویم بر اساس اصول اخلاقی و حرفه‌ای به عموم هواداران اعلام می‌کنیم. طبیعی است هیئت فوتبال و باشگاه‌ها دارای اهداف مشترکی هستند و باید در یک فضای همدلی و همکاری به تحقق اهداف مشترک یاری رسانند.

4. باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت ضمن احترام به حریم و وظایف قانونی هیئت فوتبال، بر این باور است که وجود فضای تقابل و تنش منجر به تضعیف پایگاه و شخصیت اجتماعی باشگاه و فرار سرمایه گذاران می شود. اگر حفظ اعتبار و سربلندی سپیدرود دغدغه همه علاقمندان ان از جمله هیئت فوتبال است، مسیر پیش نهادی ما، قانون مداری، رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای و تعاملات طرفینی برای مرتفع نمودن مشکلات است.

5. مجدداً اعلام می‌دارد امتیاز باشگاه سپیدرود در یک فرایند کاملاً قانونی و شفاف به آقای تن زاده واگذار شده است و ایشان مالک قانونی باشگاه است. بدیهی است بر اساس قوانین کشور، شخص یا نهادی نمی‌تواند برخلاف قانون نسبت به نفی مالکیت کسی اقدام و یا برای فروش ملک فردی دیگر تصمیم‌گیری نماید و یا تصور شود با جوسازی و فضاسازی دروغین چنین حقوقی ملغی می‌شود.

6. مالک باشگاه به مسئولیت‌های اجتماعی و قانونی‌اش نسبت به بازیکنان و کادر فنی و مردم و جامعه هواداری آگاه است و همه تلاش خود را برای اعتلای نام سپیدرود و سازماندهی تیمی با کفایت برای فصل آتی لیگ برتر انجام خواهد داد و هیچ عاملی هم نمی‌تواند روند تکاملی فعالیت‌های باشگاه را متوقف نماید.

7. نباید با تبلیغات غیر واقعی و مطرح کردن اسامی مختلف به عنوان خریدار و از طرق غیر متعارف، امنیت، سرمایه اجتماعی و آرامش باشگاه، بازیکنان و مربیان و هواداران تحت الشعاع قرار گیرد. مسیر درست و قانونی چنانکه به مسئولان محترم اداره کل ورزش و جوانان تاکید شد، این است که اگر سرمایه‌گذار جامع الشرایط و دارای صلاحیت اخلاقی و مالی و مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در محدوده زمانی قبل از پایان نقل و انتقالات فصل به آقای دکتر تن زاده مالک باشگاه معرفی شود، ایشان هم پس از بررسی پیشنهادات، بهترین تصمیم را برای خدمت به باشگاه پرافتخار و هواداران پرشور سپیدرود اتخاذ خواهند کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپیدرود رشت جواد تن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم