Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:14:40 GMT

تسویه حساب تراکتورسازی با ساغلام در ترکیه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۵۸۹۱

تسویه حساب تراکتورسازی با ساغلام در ترکیه

باشگاه تراکتورسازی تبریز قصد دارد با سرمربی ترکیه‌ای فصل گذشته این باشگاه تسویه حساب کند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از اینکه شب گذشته (شنبه) مالکیت باشگاه تراکتورسازی تبریز به طور قطعی به محمدرضا زنوزی واگذار شد، قرار شد یک نماینده از سوی مالک جدید باشگاه برای تسویه حساب با ارطغرول ساغلام، سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی عازم ترکیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساغلام که در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده داشت،‌ حدود 150 هزار دلار از این باشگاه طلبکار است و این بدهی باید امروز به این مربی ترکیه‌ای پرداخت شود که از همین رو نماینده محمدرضا زنوزی برای تسویه حساب با ساغلام راهی ترکیه شده است.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • حواله علی پی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟