Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه محمدرضا زنوزی همزمان مالکیت تراکتورسازی و گسترش فولاد را بر عهده دارد، به نظر سرنوشت گسترش فولاد برای آینده مشخص نیست.

طرفداری- روز گذشته باشگاه تراکتورسازی تبریز رسما به محمدرضا زنوزی واگذار شد. مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز هم‌زمان مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز هم است و مشخص نیست که سرنوشت این تیم چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با ایسنا، ضمن ابراز بی اطلاعی از آینده گسترش فولاد گفت:

من هم نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و همه چیز در روزهای آینده مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا زنوزی به لحاظ قانونی می‌تواند مالک هر دو باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی باشد گفت:

گسترش فولاد طبق قانون تجارت ثبت شده و به شکلی تقسیم شده که آقای زنوزی سمتی در این باشگاه ندارد و مشکلی ازاین جهت نیست ولی طبیعتا هزینه‌های تراکتورسازی به دلیل حضور پرشمار هوادارانش بالاست و از طرفی تامین همزمان هزینه‌های گسترش‌فولاد هم سخت است و به نظر می‌رسد که باید منتظر تصمیماتی دراین زمینه باشیم. 

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در پایان و در پاسخ به این سوال که واگذاری این باشگاه مانند تراکتورسازی به شکل مزایده خواهد بود یا این که باشگاه به هرکسی که زنوزی تمایل داشته باشد می‌تواند واگذار شود گفت:

مزایده تراکتورسازی به این دلیل بود که آنها در بورس حاضر بودند ولی گسترش فولاد وارد بورس نشده است و به هرکسی می‌تواند به راحتی واگذار شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها

سردار آزمون به یکی از گزینه‌های دسترس رم در روزهای آینده تبدیل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رم پرس ایتالیا؛ سردار آزمون با پایان یافتن دوره مصدومیت که در دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران رخ داده بود، به تمرینات گروهی رم بازگشت.

 در حالی که رم آماده بازی پنجشنبه شب لیگ اروپا برابر میلان می‌شود، این تیم خبر خوبی درباره وضعیت مهاجم ایرانی دریافت کرده است. زمان بهبودی سردار آزمون به طور دقیق مشخص نیست اما بازگشت او به تمرینات نشان دهنده در دسترس بودن این مهاجم در روزهای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد