Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه بیست و سومین دوره از رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا که در سالن «پوتوا» شهر هوشیمینه جریان دارد امروز یکشنبه ششم خردادماه در روز دوم این پیکارها مبارزات اوزان ۶۳-، ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم مردان و ۵۳-، ۶۷- و ۷۳- کیلوگرم زنان برگزار می شود که تیم کشورمان در همه اوزان نماینده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان و در ۶۷- کیلوگرم ملیکا میرحسینی در اولین دیدار ۱۹ بر ۱۱ برابر «بانو منصوروآ»  از قزاقستان صاحب برتری شد و سپس ۶ بر ۵ نتیجه را به «یونفی گو» از چین واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

 هانیه اخلاقی در وزن ۷۳- کیلوگرم ابتدا «ماریا رگی» از هند را ۲۷ بر ۷ شکست داد و در ادامه مقابل «دا بین لی» از کره جنوبی با نتیجه ۲۰ بر ۱۱ باخت و حذف شد. 

 سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت « آرون آگوجوف» از فیلپین را ۲۰ بر ۷ شکست داد. «دانگ کوان فام» از ویتنام رقیب بعدی احمدی است.

مهدی خدابخش در وزن ۸۰- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس ۱۷ بر ۷ «ساموئل توماس موریسون» از فیلیپین را شکستداد و در ادامه با پیروزی ۲۴ بر ۴ مقابل ««ناوجیل مان» از هندوستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. 

پوریا عرفانیان در وزن ۸۷- کیلوگرم در یک مبارزه نزدیک «هانگی سان» از چین را ۱۱ بر ۱۲ شکست داد. وی دور بعد باید با «هوآن لی سئونگ» از کره جنوبی مبارزه کند.

احمد محمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از یک‌دور استراحت رو در روی برنده دیدار ازبکستان و عربستان قرار می‌گیرد.

در روز نخست این مسابقات، فرزان عاشورزاده ، مهدی جلالی و ناهید کیانی سه مدال نقره و آرمین هادی پور هم یک نشان برنز برای تیم کشورمان کسب کردند. ابراهیم صفری، طیبه پارسا، کیانا اخوان و سودابه صادقی نیز از دور مسابقات حذف شدند.  

این دوره از مسابقات امروز شنبه با حضور ۲۶۷ تکواندوکار از ۳۴ کشور آغاز شده و عصر دوشنبه به پایان می رسد.  

کد خبر 4306992

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تکواندو جام باشگاههای آسیا تیم ملی تکواندو تیم ملی تکواندو بانوان ایران فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد اردوی تدارکاتی کشتی فرنگی امیر قلعه نویی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران وینفرد شفر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی