Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، سه نماینده تکواندو کشورمان مدال برنز خود را قطعی کردند و پوریا عرفانیان نیز از دور مسابقات حذف شد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم،بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام با حضور 267 تکواندوکار از 34 کشور از روز گذشته (شنبه) در سالن «پوتوا» هوشیمینه آغاز وفردا به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (یکشنبه - 6 خردادماه) و در روز دوم، رقابت های اوزان 63-، 80- و 87- کیلوگرم مردان و 53-، 67- و 73- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که سروش احمدی (وزن 63- کیلوگرم)، مهدی خدا بخشی (وزن 80- کیلوگرم)، پوریا عرفانیان و احمد محمدی (وزن 87- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (وزن 67- کیلوگرم) و هانیه اخلاقی (وزن 73- کیلوگرم) هوگوپوشان ایرانی در این روز هستند.

در وزن 87- کیلوگرم، پوریا عرفانیان  در گام نخست با نتیجه 12 بر 11 از "هانگی سان" از چین گذشت. عرفانیان در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف " هوآن لی سئونگ" از کره‌جنوبی رفت که در دیداری نزدیک و تماشایی با نتیجه 12 بر 10 مغلوب حریف خود شد تا از دور مسابقات کنار برود. در همین وزن احمد محمدی، دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 25 بر 5 از سد " احمد المولاد" گذاشت تا مدال برنز خود را قطعی کند. با توجه به کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی توسط احمد محمدی، مدال او در رنکینگ تیمی ایران محاسبه نخواهد شد و در رنکینگ انفرادی محاسبه می‌شود.

در وزن 80- کیلوگرم، مهدی خدابخشی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف "ساموئل توماس موریسون" از فیلیپین رفت و با نتیجه 17 بر 7 به برتری دست یافت. خدابخشی در مرحله‌ یک‌چهارم نهایی نیز با نتیجه 24 بر 4 از سد "ناوجیل مان" از هندوستان گذشت تا ضمن حضور در دیدار نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کند.

در وزن 63- کیلوگرم، سروش احمدی در دیدار نخست با نتیجه 20 بر 7 از سد "آرون آگوجوف"از فیلیپین گذشت. احمدی در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز با نتیجه17 بر 9 مقابل "دانگ کوان فام" از ویتنام پیروز شد تا ضمن حضور در دیدار نهایی مدال برنز خود را قطعی کند. با توجه به کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی توسط سروش احمدی، مدال او در رنکینگ تیمی ایران محاسبه نخواهد شد و در رنکینگ انفرادی محاسبه می‌شود.

در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست ابتدا با نتیجه 19 بر 11 از سد "بانو منصوروآ" از قزاقستان گذشت اما در ادامه و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 5 مغلوب "یونفی گو" از چین شکست خورد تا از دور مسابقات کنار برود.

همچنین در وزن 73- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در گام نخست با نتیجه 27 بر 7 از سد "ماریا رگی" از هندوستان گذشت اما در ادامه و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل "دا بین لی" از کره‌جنوبی با نتیجه 20 بر 11 مغلوب شد تا پرونده او نیز در این مسابقات بسته شود.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد