Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:52:36 GMT

قانون جدید کنفدراسیون کونگ فو آسیا بازبینی شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۷۶۱۲

قانون جدید کنفدراسیون کونگ فو آسیا بازبینی شود

عباس پورحسن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور در مسابقات آسیایی پیش از رقابت های جهانی، کمک بزرگی برای کسب آمادگی بیشتر بازیکنان به شمار می رود ولی طبق قانون جدید، مسابقات قهرمانی آسیا در اوزان کمتر از 'منفی 83 کیلوگرم' برگزار می شود و این امر موجب شده ورزشکاران سنگین وزن نتوانند در این کارزار خود را محک بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی 2 دوره مسابقات نیمه آزاد و آزاد کشوری در شهرهای سنندج و آبادان شده است، اضافه کرد: با این قهرمانی برای هفتمین سال متوالی به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی دعوت شدم.
وی از برگزاری مسابقات جهانی در زمستان امسال در ایتالیا خبر داد و بیان کرد: تیم ملی کونگ فو ایران خود را برای شرکت در این رقابت ها آماده می کند و پیش از آن، رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان را پیش رو دارد.
وی ادامه داد: هم اکنون تمرین های آمادگی خود را بدون مربی در مهاباد به طور مستمر و روزانه انجام می دهم و در ادامه نیز تمرین های بدنسازی خود را در پایگاه قهرمانی ارومیه انجام خواهم داد تا با آمادگی بیشتری وارد اردوهای تیم ملی شوم.
دارنده مدال برنز قهرمانی جهان افزود: با روی کار آمدن ریاست جدید هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی تحولات خوبی در پیکره هیات استان و به تبع آن شهرستان ها به وجود آمده است.
وی ادامه داد: با تشکیل کمیته های مختلف و تدوین تقویم سالیانه، برنامه ها به طور دقیق و اصولی پیش می رود و این امر موجب ایجاد اتحاد و همدلی در بین خانواده کونگ فو شده است.
پور حسن، حمایت مادی و معنوی مسئولان ورزش استان را خواستار شد و گفت: این امر تاثیر زیادی در بالا بردن انگیزه ورزشکاران ملی پوش داشده است و آنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی و درخشش نام ایران در میادین جهانی، بین المللی و آسیایی تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، عباس پورحسن آذر ماه سال 1393 در مسابقات جهانی روسیه با پیروزی مقابل حریفانی از کشورهای کامرون و جمهوری آذربایجان توانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد ولی با قبول شکست در مقابل حریف روسی به مدال برنز و مقام سومی جهان بسنده کرد.
این ورزشکار ملی پوش متولد سال 1367 مهاباد بوده و فعالیت ورزشی خود را از سال 1379 با تشویق برادرش آغاز کرده است.
وی تاکنون بیش از 15 مقام قهرمانی کشور و یک نایب قهرمانی لیگ دسته یک ایران را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده و از سال 90 عضو ثابت تیم ملی ایران در اوزان منفی 85 و 88 کیلوگرم بوده است.
پورحسن در سال 1391 بهترین کونگ فو کار ایران معرفی شد و از سوی فدراسیون مربوطه مورد تجلیل قرار گرفت.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تقویم رقابت های قهرمانی آسیا زمستان کسب عنوان قهرمانی مادی و معنوی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین وفایی بعد از باخت مقابل جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و علاقه‌مندان برای حضور در این سالن اشتیاق زیادی دارند.

وفایی در خصوص محل تمرین این سالن گفته بود: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

البته حسین تنها شخصی نیست که از این سالن انتقاد کرده است و رونی اُسالیوان، برترین اسطوره اسنوکر جهان نیز در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران در خصوص تغییر سالن میزبانی، گفته است که اتفاق بدی نیست و موافق است که این میزبانی در نقاط مختلف جهان انجام شود.

جیمی وایت از چهره‌های مطرح اسنوکر دنیا به خاطر شیوه بازی‌ تهاجمی، معروف به گردباد است. او 6 دوره به فینال مسابقات جهانی راه یافت اما در کسب قهرمانی ناکام بود با این حال به خاطر محبوبیت فراوانش به او «قهرمان مردم» گفته می‌شود. وی پس از انتقادهای وفایی از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل، در استودیو یورو اسپورت گفت: اگر وفایی برنده بازی با ترامپ می‌شد، باز این حرف‌ها را می‌زد؟؟ به نظرم او به جز حذف شدن، هیچ کاری نکرده است.

وی با اشاره به حواشی حسین با سالیوان در قهرمانی جهان سال گذشته عنوان کرد: او سال گذشته در بازی با سالیوان حرف های نادرست زیادی زد. حسین در این مرحله و این سالن حذف می‌شود و این برخوردها احمقانه‌ است. قطعا او از اینکارها پشیمان خواهد شد.

آلن مک مانوس از پیشکسوتان دنیای اسنوکر در ادامه صحبت‌های جیمی وایت گفت: اینجا همه چیز بوی بدی ندارد و همه چیز در اینجا اشتباه نیست و به نظرم نظر حسین درست نیست.

کد خبر 846715 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت