Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@21:20:02 GMT

دستگیری سارقان مسلح 114 راس شترمرغ در پاکدشت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۸۳۱۵

دستگیری سارقان مسلح 114 راس شترمرغ در پاکدشت

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح 114 راس شترمرغ در شهرستان پاکدشت خبر داد.

ایران آنلاین / مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردارعبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت : درپی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در مرکز پرورش شتر مرغ در یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت، ماموران فرماندهی انتظامی بخش شریف آباد رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در این جریان این سرقت ، سه تن از متهمان با در دست داشتن یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک تیغه قمه و قداره، وارد مزرعه شده و با بستن دست و پای هر 3 نگهبان ، 114 راس شترمرغ را به سرقت بردند.
وی تصریح کرد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش شریف آباد باتوجه به شواهد و مدارک موجود و با استفاده از منابع و مخبرین، موفق به شناسایی 3 متهم شدند و با شیوه های خاص پلیسی و اشراف اطلاعاتی، در سه عملیات جداگانه ، آن ها را دستگیر کردند.
ناظری گفت : متهمان در مواجهه به شواهد موجود ، به بزه انتسابی اقرار کرده و محل مخفی کردن شترمرغ های سرقتی در یکی از شهرک های صنعتی اطراف پاکدشت را اعلام کردند.
وی تصریح کرد: شترمرغ های مسروقه پس از شناسایی و صورتجلسه ، به مالباختگان تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: متهمان با تکمیل تحقیقات، به مراجع قضائی معرفی و سپس با صدور حکم، بازداشت موقت شدند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمنِ قدردانی مجدد از مردمِ قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرایِ "طرحِ نور"، گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی پلیس، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور درخصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثرِ بانوانِ این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزارِ هوشمند نشان داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح، مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

براین اساس اجرایِ طرحِ نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولان اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌هایِ رسانه‌ای توسط جریان سازیِ معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنشِ اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضایِ فعلی و راهبردِ فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد نمود.

در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مامورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداریِ توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش می‌کنند، قدردان شما ملتِ فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

کد خبر 746072

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر