Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز عبدالعظیم رضایی به عنوان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران جایگزین علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی پیشین فرمانداری تهران شد.

ایران آنلاین / در مراسم تودیع معارفه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران ضمن تقدیر از تلاش‌های علی‌اصغر ناصربخت در دوره ۴.۵ ساله وی در معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری تهران گفت: در دوران حضور آقای ناصربخت در معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری تهران حدود ۵ انتخابات برگزار شد که هر یک از این انتخابات به بهترین شکل ممکن و بدون حتی یک مورد اعتراض و در امنیت کامل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا بخش بزرگی از این کار به دوش آقای ناصربخت با همراهی همه دستگاه‌ها و مسئولان شهرستان انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تاکید کرد: جایگزینی افراد تلاشگری همچون آقای ناصربخت کار سنگینی بود که با تلاش و بررسی توانستیم فردی مومن و با تجربه طولانی در سمت‌های سیاسی و اجرایی پیدا کنیم. به این ترتیب عبدالعظیم رضایی قبول مسئولیت کردند و از امروز به عنوان معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری تهران فعالیت خواهند کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 

سید روح‌الله حسینی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل، با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی طالبان دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط سیاسی و فرهنگی دو کشور بحث کردند.

حسینی به نقاط مشترک فراوانی که میان ایران و افغانستان از جمله دین، زبان، فرهنگ، تاریخ، ادبیات، جغرافیا، نژاد، مرز و ... وجود دارد، به وجود منافع مشترک ناشی از این نقاط اشتراک اشاره کرد و افزود: متاسفانه باید اعتراف کرد که با این حد از نقاط اشتراک، میزان حضور ایران در عرصه‌های فرهنگی و علمی در مقایسه با برخی دیگر از کشورها از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

رایزن فرهنگی ایران در پایان ضمن تأکید دوباره بر ضرورت نگاه عمیق به مقوله فرهنگ، خواهان تعیین تکلیف اتاق‌های ایران‌شناسی در دانشگاه‌های «کابل»، «ابوریحان»، «پروان» و «تعلیم و تربیت» گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری