Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@14:00:29 GMT

کلیپ اخبار ورزشی 12:45 شبکه سه، یکشنبه 6 خرداد 97

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۹۳۲۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مشروح خبرهای ورزشی ایران و جهان در “خبــر ورزشـــی ۱۲:۴۵” شبکه سه.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپ اخبار ورزشی ۱۲:۴۵ شبکه سه، یکشنبه ۶ خرداد ۹۷ که از مهم ترین بخش های آن می توان به خبرهایی از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با برتری مقابل لیورپول، خبرهایی از دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن در لیگ ملت های والیبال، خبرهایی از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ترکیه در مسیر آمادگی جام جهانی، خبرهایی از مسابقات تکواندو، خبرهایی از پایان کار کاروان ایران در مسابقات رقابت های جام جهانی کارگران، خبرهایی از مهمترین رویدادهای ورزش بانوان و نگاهی به مهمترین رویدادهای ورزشی ایران و جهان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار ورزشی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا تیم ملی والیبال تیم ملی فوتبال ورزش بانوان اخبار ورزشی اخبار ورزشی 12 45 تیم ملی تیم ملی فوتبال رئال مادرید لیگ برتر لیگ قهرمانان اروپا والیبال ورزش بانوان ورزش بانوان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت.

مراسم تشییع این هنرمند روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود. 

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد. 

یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

دیگر خبرها

  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت هوای تهران در یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود