Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:41:26 GMT

محرم اینجه: سرنوشت اسد یک مساله داخلی است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۹۶۱۶

کاندیدای حزب اپوزیسیون ترکیه با اشاره به برگزاری انتخابات در سوریه با مشارکت سوری‌های داخل و خارج از این کشور گفت: سوری‌ها می‌توانند هرکس دیگر یا اسد را انتخاب کنند. اگر اسد انتخاب شود این موضوع را قبول می‌کنیم زیرا این مساله یک مساله داخلی در کشور همسایه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، محرم اینجه، ‌کاندیدای حزب مردم جمهوری‌خواه با حضور در برنامه‌ای اعلام کرد: روند استرداد فتح‌الله گولن، رهبر سازمان فتو براساس اصول و قوانین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دو نفر از دوستان متخصص خود را به وزارت دادگستری خواهم فرستاد تا این پرونده را با جزئیات مورد بررسی قرار دهند.

وی در ادامه اظهاراتش درباره سیاست ترکیه در قبال سوریه گفت: من هیچگونه رابطه‌ای با بشار اسد ندارم و وضعیت او را نمی‌دانم اما ما نباید سرنوشت او را تعیین کنیم. در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون پناهجوی سوری در ترکیه زندگی‌ می‌کنند. این در حالی است که ما در این کشور هیچ سفارتی نداریم که این مساله اشتباه است. باید سفارت خود را در این کشور دایر کنیم.

وی ادامه داد: همچنین باید تمامیت ارضی سوریه حفظ شود و یک قانون اساسی جدید در این کشور برپا شود و با حمایت سازمان ملل انتخابات با مشارکت سوری‌هایی که در داخل کشور زندگی می‌کنند و سوری‌هایی که در خارج کشور هستند برگزار شده و براساس حکومت جدید تشکیل شود. آنها می‌توانند هرکس دیگر یا اسد را انتخاب کنند. اگر اسد انتخاب شود این موضوع را قبول می‌کنیم، زیرا این مساله یک مساله داخلی در کشور همسایه است.

او در ادامه اظهاراتش درباره مطرح شدن عفو زندانیان سیاسی از سوی دولت باغچلی رهبر جنبش ملی گرای ترکیه گفت: در درجه اول باید روند قضائی و سیستم دادگستری مورد اصلاحات قرار گیرد.

محرم اینجه در بخش دیگری از اظهاراتش درباره عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا گفت: اگر جوانان ترک مورد آموزش قرار گرفته وتحصیلات عالیه داشته باشند اتحادیه اروپا مجبور خواهد بود که ترکیه را به عضویت خود درآورد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، بازگشت محرم نویدکیا به سطح اول فوتبال ایران یکی از اتفاقات جذاب نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بوده است. سرمربی سابق سپاهان بعد از مدت‌ها دوری از نیمکت، به‌عنوان نفر اول کادر فنی مس رفسنجان به مربیگری برگشت و با حضور در جمع نارنجی‌پوشان توانسته شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزند.

نویدکیا در ماه‌های گذشته که هدایت مس را بر عهده داشته از نظر فنی شرایط خوبی را برای این تیم رقم زده و تاکنون هیچ شکستی را روی نیمکت نارنجی‌ها پذیرا نبوده است.

مورد اصلی که درباره نویدکیا به چشم آمده شخصیت و متانت او در مواجهه با اتفاقات مختلف است. این مسئله در مس رفسنجان بارها بر سر موضوعات مختلف نمایان شده و در نشست خبری قبل از بازی روز چهارشنبه این تیم هم نمود پیدا کرد.

نویدکیا وقتی ظهر روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان حضور یافته بود با چند سوال حاشیه‌ای و غیرفنی از سوی یکی از خبرنگاران رفسنجانی مواجه شد و جالب اینکه بدون عصبانیت و با متانت خاص خودش به این سوالات پاسخ‌گو بود.

او نه تنها از پرسشی درباره چرایی برگزاری تمرینات مس در تهران ناراحت و عصبانی نشد که با بیان اینکه فضای مجازی را دنبال نمی‌کند و اخبار را چندان نمی‌خواند به اسطوره‌سازی نسبت به خودش واکنش نشان داد و گفت که دوست ندارد چنین اتفاقی را تجربه کند.

سرمربی رفسنجانی‌ها ساعتی قبل از دیدار حساس مقابل گل‌گهر سیرجان باز هم با آرامش خود را نمایان کرد و نشان داد دوست ندارد قبل از بازی دربی کرمان تیمش وارد شرایط سختی شود. او که تجربه‌ای زیاد را در فضای فوتبال دارد خود را برای مسابقه عصر چهارشنبه با گل‌گهر آماده می‌کند و امیدوار است به روند خوب رفسنجان ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است