Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سردار ابوحمزه  صبح امروز در  نشستی به مناسبت سوم خرداد در جمع خواهران حوزه علمیه حضرت زینب اظهار داشت: در مقابل هجمه‌ای که درشمنان انجام می‌دهند نسبت به حوزه‌های علمیه بایدبا تدیر و منطق و با آگاهی و شناخت نه تنها مقابله کنیم بلکه تهاجم کنیم به مجموعه زیر ساخت‌های فکری و اندیشه‌ای که دشمنان اسلام در دستور کار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:امروز به شدت در حوزه‌های علمیه کار می‌کنند بحث جدا کردن دین از سیاست است ظاهر قضیه نوع حرف‌ها و کلماتی را که انتخاب می‌کنند عوام پسند است. با بیان نکاتی مثل شما به درستون برسید، به کلاستون برسیدن چه ضرورتی دارد وارد مسائل سیاسی و اجتماعی شوید. چکار دارید با دشمن و آمریکا و توطئه‌های دشمنان و شما هر چه در جنبه‌های علمی رشد کنید می‌توانید در آینده موفقتر عمل کنید با بیان این نکات زیرکانه ومنافقانه و برخی هم ناآگاهانه این حرف‌ها را پمپاژ می‌کندد در ذهن‌ها و افکار حوزه‌های علمیه و متاسفانه در بعضی جا‌ها موفق شدند.
ابوحمزه خاطرنشان کرد:بعضی از طلبه‌های ما بعضی از حوزه‌های علمیه ما بدون توجه به توطئه‌های دشمن در سطح کشور همین حرف و سخن را بیان می‌کنند و به هیچ عنوان ورود پیدا نمی‌کنند به مسائل اجتماعی، انقلاب و نیاز‌هایی که نظام و انقلاب دارد.

فرمانده سپاه ثارالله در ادامه با اشاره به تهدیدات فضای مجازی افزود:به شدت در بحث فضای مجازی در قشر‌های مختلف خصوصا در حوزه‌های علمیه کار می‌شود البته فضای مجازی دو لبه است یک لبه مثبت است و یک لبه منفی در لبه مثبت که جاهات علمی و دینی، پژوهشی آموزشی و ... می‌شود استفاده کرد ودر جنبه‌های منفی هم جنبه‌های کشاندن شدن افراد و اشخاص به سمت لاابالی گری و بی دینی است

سردار ابوحمزه در پایان  تأکید نمود:دشمن تلاش می کند با بهره گیری از تهدیدات و شبهه افکنی  زمینه‌ای ایجاد کنند که یک طلبه و یک روحانی وقتی مشغول درس و بحث است فقط صرفا به سمت و سویی برود که مدرک اخذ کند و بعد بیگانه شود از نیاز‌ها و اولویت‌ها و شرایطی که در کشور، استان و .. است بنابراین خیلی باید هم مسئولین محترم هم اساتید و هم شما خواهران بزرگوار باید مراقبت کنید که در زمین دشمن بازی نکنید. اگر به هر درجه ای برسید اما بصیرت نداشته باشید همه چیز را از دست می دهدید اگر بخواهیم در مقبال دشمن بایستیم باید بصیرت داشته باشیت وقتی شناختیم توطئه های دشمن را به موقع می شناسیم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با اقتدار تنبیه شد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا