Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، اعضای هیئت منصفه مدیران عامل و نویسندگان خبرگزاری «ایلنا» و نشریه «متن» را مجرم دانستند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ اجتماعی رسانه نظرات

احمد مؤمنی راد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اشاره به بررسی دو پرونده اتهامی مطبوعات در جلسه امروز دادگاه مطبوعات در شعبه 6 دادگاه یک کیفری استان تهران به ریاست قاضی شقاقی گفت: در این جلسه به پرونده اتهامی خبرگزاری «ایلنا» به اتهام «نشر اکاذیب و انتساب اعمال خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی» در پی شکایت سازمان صداوسیما، رسیدگی شد و نهایتا اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، مدیر عامل این خبرگزاری و نویسنده مطلب را مجرم تشخیص دادند و ضمنا آنان را مستحق تخفیف ندانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات افزود: در ادامه این جلسه به پرونده ماهنامه «متن» هم که با اتهام «نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر» مواجه شده بود، رسیدگی شد و نهایتا مانند پرونده اول، اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیر عامل و نویسنده مقاله این نشریه را مجرم تشخیص دادند و مستحق تخفیف ندانستند.

انتهای پیام/

R1012190/P1010114/S2,41/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند