Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@02:51:27 GMT

سقوط جودوی ایران از روی دیوار چین!

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۰۱۰۰

سقوط جودوی ایران از روی دیوار چین!

تیم ملی جودوی ایران با ترکیب 4 ملی پوش راهی مسابقات گرند پری جودو چین شد که سرانجام تمام ملی پوشان ناکام تمام عیار این رقابت‌ها لقب گرفتند.

به گزارش مشرق،‌ رقابت‌های گرند پری جودو چین با حضور 385 جودوکار از 49 کشور پیگیری از صبح روز (جمعه) در شهر هوهات آغاز شده که تیم ملی جودو ایران با چهار نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مسابقات گرندپری چین، امروز  یکشنبه و در روز سوم و پایانی این رقابت‌ها، وحید نوری در وزن ۹۰- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف «اسلام کازبازیف» از قزاقستان  رفت و با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

جواد محجوب هم در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ابتدا بعد از یک دور استراحت به مصاف نماینده قزاقستان رفت و موفق به شکست این جودوکار شد. وی در دومین مبارزه خود مقابل نماینده مغولستان در کمتر از یک دقیقه ایپون شد و به جدول شانس مجدد راه یافت. وی در جدول شانس مجدد اول نماینده قرقیزستان را شکست داد و پس از آن به مصاف نماینده برزیل رفت و با شکست مقابل این جودوکار چهارمین حذفی تیم ملی ایران در چین لقب گرفت.

روزگذشته (شنبه) در دومین روز از این رقابت‌ها اوزان ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند که محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم تنها نماینده ایران دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در نخستین مبارزه خود به مصاف «جورج فرناندز» از پرتغال رفت و در نهایت با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

روز جمعه علیرضا خجسته نماینده  وزن ۶۶- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در گام نخست «جاکوب نیکولاس» از کانادا را شکست داد و به مرحله بعدی راه یافت. خجسته در دومین مبارزه خود مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. وی در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود.

لازم به یادآوری است، تیم ملی جودو ایران 23 فروردین ماه با 8 نماینده در پیکارهای جودو کاپ آزاد روسیه حضور پیدا کرد که تمام هشت ملی پوش کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. البته مهم ترین نکته این بود که، 6 نفر از ملی پوشان کشورمان در اتفاقی غیر قابل قبول در همان مبارزه اول به شکل عجیبی مقابل حریفان خود ایپون شدند و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

تیم ملی جودو ایران همچنان با هدایت محمد منصوری روی ریل ناکامی حرکت می‌کند و کار جودی ایران به جایی رسیده که تیم ملی اعزامی به رویداد‌های مختلف با تمام نفرات خود به شکل غیر قابل قبول شکست می‌خورند و از گردونه رقابت‌ها حذف می‌شوند. اینکه چه کسانی پاسخگوی این ناکامی‌های سریالی جودو ایران خواهد شد را هنوز کسی نمی‌داند!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی ایپون جودو گرندپری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

 بعد از شکست امشب موناکو مقابل لیون، پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان فصل جاری لیگ فرانسه معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

    موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی پی اس جی در لوشامپیونه(عکس) حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان