Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@08:40:19 GMT

اعتراض کامیون‌داران از کجا سرچشمه می گیرد؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۰۴۳۷

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های ویژه طب سنتی برای روزه‌داران

مرضیه اخباری در گفتگو با ما، اظهار کرد: اصول صحیح تغذیه اگر رعایت شود، در پایان ماه رمضان حداقل چند کیلو وزن کاهش می‌یابد در حالی که متأسفانه عده زیادی از روزه‌داران به علت ترس از گرسنگی و تشنگی در فاصله افطار تا سحر پرخوری کرده و دچار اضافه‌وزن می‌شوند.

وی افزود: مصرف یک لیوان آب جوش، یک لیوان آب جوش و عسل، یک فنجان شیر گرم با خرما، یک فنجان چای کمرنگ، فرنی، حریره بادام، سوپ رقیق کم‌گوشت یا بدون گوشت در وعده افطاری باید رعایت شود.

این متخصص طب سنتی، تصریح کرد: پرهیز از غذای متنوع و در هم خوری، پرهیز از غذا‌های دیر هضم مثل حلیم، آش رشته، سالاد اولویه، کشک بادمجان، ماکارونی و پاستا هنگام افطار از دیگر نکته‌هایی است که موقع افطار باید مورد توجه روزه‌داران باشد.

وی در خصوص فاصله بین افطار و شام، تأکید کرد: بین افطار و شام فاصله نیندازید، زیرا با توجه به زمان کوتاه افطار تا سحر، فاصله بین افطار و شام هم باعث پرخوری و هم موجب سوءهاضمه می‌شود.

اخباری گفت: هنگام افطار فقط در حد رفع نسبی عطش آب بنوشید، زیرا نوشیدن حجم زیاد مایعات، موجب نفخ معده و سوءهاضمه می‌شود. آب را با حجم کم و به تدریج بنوشید. آب و سایر نوشیدنی‌های مورد نیاز بدن را یک ساعت بعد از خوردن افطار میل کنید.

این متخصص طب سنتی، افزود: آب مورد نیاز بدن می‌تواند با سوپ، آش و حتی همان نان و برنج هنگام افطار نیز تأمین شود و جای نگرانی نیست. در وعده سحر نیز مایعات مورد نیاز بدن را نیم تا یک ساعت قبل از غذا مصرف کنید و بعد از خوردن سحری آب و چای نخورید.

وی تصریح کرد: نوشیدنی‌های افراد مسن بهتر است گرم باشد مثل آب جوش، آب عسل و چای کم‌رنگ ایرانی، ولی جوانان که گرم‌مزاج هستند و عطش زیادی دارند، مایعات خنک مثل خاکشیر و آبلیمو، سکنجبین، عرق کاسنی و شاتره میل کنند که عطش آنها را کم می‌کند.

اخباری درباره حذف سحری تأکید کرد: شام جای سحری را نمی‌گیرد. سحری را حتماً میل کنید حتی اگر به اندازه چند لقمه باشد. نخوردن سحری باعث تحلیل قوا در طول روز می‌شود. از خوردن غذا‌های تند، شور و شیرین در هنگام سحر خودداری کنید.

این متخصص طب سنتی، اظهار کرد: غذا‌هایی مثل ماهی، کباب، سیر یا پیاز را زیاد نخورید تا دچار عطش نشوید. در وعده سحر بیشتر نان مصرف شود نه برنج، زیرا انرژی بیشتری ایجاد می‌کند.

منبع: ایسنا

tags # روزه داری سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • توصیه‌های مفید برای تشنه نشدن روزه‌داران
  • نسخه یک اقتصاددان؛ دستمزد کارگران چگونه برای کارگر و کارفرما به صرفه‌ می‌شود؟
  • خبر بد برای دوست‌داران سریال پایتخت
  • لحظه فرو رفتن کامیون در خیابان + فیلم
  • توصیه‌های ویژه طب سنتی برای روزه‌داران
  • اعزام ۲۰ کامیون کمک های مردم خراسان رضوی به غزه
  • اعزام ۲۰ کامیون کمک های مردم خراسان به غزه
  • فیلم| شرکت گوزن‌داران خاور دور روسیه در انتخابات
  • (ویدئو) شرکت گوزن‌داران خاور دور روسیه در انتخابات
  • بهترین نمره ماه مبارک رمضان برای کدامیک از روزه داران است؟ + فیلم