Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@17:32:21 GMT

حق و حقوق سال 96 تمام معلمان خارج از کشور پرداخت شده است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۰۸۹۲

حق و حقوق سال 96 تمام معلمان خارج از کشور پرداخت شده است

قائم ‌مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل با بیان اینکه حق و حقوق سال 96 تمام معلمان خارج از کشور پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز تمهیداتی برای مدیریت منابع انجام داده‌ایم.

غلامرضا کریمی قائم ‌مقام وزیر آموزش‌و‌پرورش در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با توجه به اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس مبنی‌بر اینکه با تغییر نرخ ارز وزارتخانه در پرداخت حقوق معلمان خارج از کشور دچار مشکل خواهد شد، بیان کرد: مبنای پرداخت حقوق معلمان خارج از کشور نرخ ارز دولتی است بنابراین تغییر نرخ ارز در بازار تحولات چشمگیری را در پرداختی‌های ما ایجاد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته باید توجه داشت که با تغییراتی که در نرخ ارز رخ داده مدیریت خود را افزایش دهیم تا در سال جاری شاهد مشکلات جدیدی نباشیم.

رئیس مرکز بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه تمامی حق و حقوق معلمان خارج از کشور تا پایان سال 96 پرداخت شده است، گفت: بنابراین ما بدهی برای سال 96 نداریم و تنها باید برای مدیریت منابع در سال 97 بیاندیشیم.

کریمی تصریح کرد: البته حق مسکن تعداد بسیار محدودی از معلمان باقی مانده که تا پایان ماه جاری پرداخت خواهد شد و بدهی از سال گذشته باقی نخواهد ماند.

قائم‌ وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل با توجه به بودجه وزارتخانه برای سال جاری، گفت: بودجه ما امسال نسبت به سال 96 افزایش قابل توجهی داشته است که این افزایش بخشی از نوسانات ارزی را پوشش می‌دهد اما ما تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا در سال جاری دچار بحران بدهی نشویم.

وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای مدیریت بودجه‌ای، بیان کرد: یکی از راهکارهای ما کاهش تعداد نیروهای اعزامی است. بنا داریم امسال با اجرای این اقدام بتوانیم از نیروهای محلی یا فرهنگی یا غیر اعزامی بهره‌مند شویم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد