Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده ارشد سپاه فجر به همراه تعدادی از فرماندهان یگان های مختلف این نهاد نظامی با امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس، دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز (6 خرداد) در دیدار فرماندهان سپاه با حجت الاسلام دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه برخی از اتفاقات متاثر از فضای مجازی است و برخی افراد بدون توجه به شرایط استان اظهار نظر می کنند، گفت: برخی خواص استان و شهرستان ها نمی توانند مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار غیاثی با اشاره به اینکه انسان متاثر می شود زمانی که جوانانی را می بیند که می توانند فرصت برای نظام باشند، به تهدید تبدیل می شوند، تاکید کرد: 70 درصد جامعه ما جوان بوده و این یک فرصت است و دشمن با برنامه تلاش می کند که فرصت را به تهدید تبدیل کند.

 

وی با تاکید بر اینکه جمع محدودی متاثر از فضاهای بیگانه برخی اقداماتی را رقم می زنند که متدینین را ناراحت می کند، اظهار داشت: در حوزه ایجابی و سلبی اقداماتی شکل گرفته اما خدای نکرده اقدامات رادیکالی نبوده است.

 

ارشد نظامی در سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه بیشترین ظرفیت را از لحاظ رده های سپاه در فارس است که به دلیل حساسیت های استان، این رده ها مستقر شده اند، افزود: این ظرفیت های خوبی است و در بزنگاه ها کمک بسیاری کرده اند.

 

سردار غیاثی تاکید کرد: به دلیل شخصیت حقیقی و جایگاه حقوقی شما در فارس که از سوی رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) انتخاب شده اید، با همه توان در خدمت شما هستیم.

 

خاطر نشان می شود، صبح امروز سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده ارشد سپاه فجر به همراه تعدادی از فرماندهان یگان های مختلف این نهاد نظامی با حجت الاسلام لطف الله دژکام، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس، دیدار کردند و در پایان دانشنامه 14 جلدی امیرالمومنین علی (ع)، از سوی سردار غیاثی به امام جمعه شیراز، هدیه شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان نمایشگاه قرآن مسجد مجلس دولت شیراز قرآن کریم مصلی تهران کازرون سپاه فجر فارس امام جمعه شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی حجابی زیبنده آبادان نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران بیان کرد: در طول سال‌هایی که از تأسیس سپاه می‌گذرد، پاسداران همواره از درخت انقلاب حراست کردند و به شرارت فتنه گران پاسخ داده‌اند.

امام جمعه آبادان افزود: تنبیه کوبنده رژیم نامشروع طی انجام عملیات وعده صادق معادلات نظامی و سیاسی جهان را بر هم زد.

وی با اشاره اینکه بیش از ۷۰ سال است که رژیم صهیونیست علیه ایران و اسلام فتنه برپا می‌کند، عنوان کرد: به همت پاسداران، عمر این فتنه سازی به ۸۰ سال نمی‌انجامد.

امام جمعه آبادان تاکید کرد: امدادهای غیبی تنها مربوط به دوران پیامبران نیست و اعتقاد و توکل ایرانی‌ها عامل بروز این امداد غیبی در شکست حمله آمریکا به ایران در سال ۱۳۵۹ به صحرای طبس شد.

رئیس شورای فرهنگی آبادان با اشاره به ابلاغ قانون عفاف و حجاب گفت: از نیروی انتظامی، بسیجیان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر درخواست می‌شود از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود.

امام جمعه آبادان تاکید کرد: گفت: بروز بی حجابی در این شهرستان زیبنده نیست.

کد خبر 6082473

دیگر خبرها

  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • بی حجابی زیبنده آبادان نیست
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد